Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 107 van de 107

Onderwerp: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

  1. #101
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    dat wordt een nieuwe voorruit...

  2. #102

    Smile Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    Die is vandaag geplaatst, op het eerste gezicht ziet het er goed uit, morgenvroeg nog eens goed kijken en de binnenbekleding terug plaatsen.
    Gisteren de auto nagekeken en olie ververst incl. filters, ik hoor al een tijdje een bijgeluidje als de airco aanstaat, op econ hoor je niets, buiten hoor je het niet alleen binnen met de radio uit.
    Ik hoop dat het alleen het spannertje is en dat heb ik vandaag besteld, ik begin maar met het "goedkoopste".
    verder heb ik nog een storing aan een motortje wat de klep van de ventilatie, die blijft half open staan, ik ben nog aan het uitzoeken wat er aan de hand is.

    http://www.audiforum.nl/forum/b6-200...a4-2002-a.html
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  3. #103

    Smile Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    De auto moest ná het vervangen van het stuurhuis nog steeds uitgelijnd worden dus dat heb ik vanmorgen dan toch maar eens laten doen, het was dan ook sowieso al 50000km geleden dat de auto uitgelijnd was.
    Het moest wel in 2 keer vanmorgen want de eerste keer was ik niet tevreden, het stuur stond nog een beetje scheef en de sporing van de voorwielen was niet goed afgesteld zo bleek.
    Ik denk dat het nu wel goed is, auto rolt lekker en wringt niet.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  4. #104

    Smile Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    Gisteren waren de remschijven en blokken van de achterwielen aan de beurt, de schijven waren al minder dan 8mm wat volgens mij de slijtage grens is.
    Morgen stop ik aan de voorzijde nog nieuwe blokken in en dan moet het weer goed zijn.

    Beetje opvallend is wel dat de blokken niet even hard slijten, linksvoor en rechtsachter zijn dunner als de andere, is er iets mis met het remsysteem misschien?
    De auto remt verder kaarsrecht.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  5. #105
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    Ik dacht dat het systeem zo hoorde te werken, dus linksvoor met rechtsachter en rechtsvoor met linksachter?
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden


  6. #106

    Smile Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    Volgens mij ook maar dan zou er een afwijking inzitten, veel zal het niet zijn want de blokken voor zijn 60000 km oud.
    Toch aan 1 kant een stuk dunner.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    66
    Posts
    85
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Diverse werkzaamheden aan onze A4 Avant.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bleuq20v Bekijk Berichten
    Vanavond weer lekker bezig geweest, een paar weken geleden heb ik besloten de distributieriem van de A4 te doen, deze was bij 181000 al wel vervangen en nu bij 220000 weer.
    Waarom? De garage die het vorige keer had gedaan heb ik vorig jaar eens gebeld met de vraag wat ze allemaal nog meer hadden vervangen, denk daarbij aan een waterpomp en spanners, rollen ed., ik kreeg daar een beetje een vaag antwoord op en omdat het me dan gewoon niet lekker zit en de vakantie er weer aan komt wou ik toch alles nieuw hebben.

    Alle onderdelen gekocht bij Coen Donkers voor een leuke prijs en samen met een maatje van me aan de slag, toevallig kwam er sinds kort ook een bijgeluidje uit het vooronder en eerste verdachte was 1 of ander spannertje, nadat we klaar waren met alles te vernieuwen tikte het eigenlijk nog erger dus toen de nieuwe spanner met riem van de aircopomp eraf gehaald en toen was het stil........ik ben bang dat ik aan de beurt ben voor een nieuwe pomp

    Ik heb uiteraard weer plaatjes......
    Mijn complimenten, mooie foto serie.
    Moet zelf deze of volgende week beginnen aan mijn A4 B5 TDi met AJM motor.
    Heb erg veel aan de foto's die geplaatst zijn.
    Vraag, voor zover ik het heb begrepen moet het hele voor gedeelte er af, of heb ik dat verkeerd?

  8. Ad
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •