Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Morgen: APK + Airco Service + Draagarmen vv

  1. #1
    audimechanic
    Guest

    Standaard Morgen: APK + Airco Service + Draagarmen vv

    Duss... morgen zal ik weer ff aan RED BULLS Audi A4 sleutelen. Hij moet haast voor de APK, draagarmen links moeten nog vervangen worden. (rechts had ik al gedaan paar maand geleden)

    En een Airco service, zal even een aantal foto's maken voor de DHZ'ers

  2. #2

    Standaard

    graag, ben wel benieuwd naar de airco service. of dat een beetje zelf is te doen.

    Paps heeft namelijk een volvo V70 waar de compressor stuk van is. Ik zit er aan te denken deze zelf te vervangen. Alleen nog nooit aan een airco geklust. Weet niet heelmaal wat ik kan verwachten als ik die leidingen los haal etc etc... ff onderzoek doen voor ik er aan begin iig!

  3. #3
    audimechanic
    Guest

    Standaard

    Nou, het is klaar.. Maar aangezien ik er flauw van was helemaal vergeten foto's te maken.

    Sow hee wat zaten die bouten VAST!

    Rechts was al wat, maar links was nog veel erger. Maargoed, het is weer klaar en nieuwe APK.

    Aircoservice kan je niet zelf doen, daar moet je een apparaat voor hebben. Wat betreft de compressor, die kan je gewoon losdraaien en weer monteren wanneer het systeem leeg is. Anders eerst het systeem leeg laten halen.

    Verder is het puur schroefwerk, en de riem moet er even af. Alleen goed omdenken dat de rubbertjes van de aircoleidingen weer heel en goed erin komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •