Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: vraagbaak audi 80 2.0e

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    hier wat video's met Tiff.....(volgens mij niet burning rubber)
    Gaat specifiek om 'Burning Rubber'. De rest is bijna allemaal afkomstig van TG en ken ik al (favorieten: RS4 en item over Quattro - Lancer vs. SQ). Ik heb al het 4WD deel van 'Burning Rubber' en de titel dekt echt de hele lading. Alleen maar afraggen van banden. Wil de rest ook nog wel eens zien.

    Citaat:
    'Which car do I take home? None of them, because all the tires are worn out'
    (Met in beeld een Michelinmannetje dat op zijn knieen zit en met z'n vuisten op de grond ramt).
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Iemand een idee of je hier in NL de Top Gear-video's kunt krijgen (maar dan liefst op DVD, naturellement...)?

    Tom
    kijk maar eens op emule.. of edonkey.. tikte bij emule topgear in en kreeg voor giga`s aan video`s en dvd`s.. :wink:
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, niet om te downloaden... ik ben nog zo'n ouderwetsche sukkel die DVDs koopt.

    Tom

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Nee, niet om te downloaden... ik ben nog zo'n ouderwetsche sukkel die DVDs koopt.

    Tom
    svcd of vcd een optie? kun je gewoon avi oid downloaden en daarna omzetten met TMPGenc. :wink:
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ja, zou kunnen... maar ik vind het ook wel leuk om de hele DVD te hebben, met alle onzin er omheen.

    Zal nog eens online zoeken, merci in ieder geval.

    Tom


  6. #26
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb veel films gedownload, maar tegenwoordig koop ik ze ook liever op DVD...beter beeld,geluid enz.

    Ik heb op de site van TopGear gezien dat er DVD's van zijn dus ze moeten ergens te krijgen zijn...

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Een snelle zoektocht geeft geen resultaten in Nederland, dus ik zal ze uit Engeland moeten halen...

    Tom

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •