Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: Nieuwe injectoren voor de 7A

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    34
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Urquattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe injectoren voor de 7A

    dus het is eigenlijk een kwestie kleur met kleur verbinden
    waar door je het kasje niet meer nodig hebt?
    Laatst gewijzigd door Luigiii; 09-01-12 om 21:48.

  2. #42

    Smile Re: Nieuwe injectoren voor de 7A

    Nee, alle draden moeten aan elkaar verbonden worden, zie je die verdikking in het midden van de krimpkous, daar heb ik alles aan elkaar gesoldeerd.
    De stekkers van je weerstanden laat je gewoon voor wat ze zijn en de kabelboom van je auto zit dan doorverbonden mbv de zelfgemaakte kabelboom.


    Ik heb die wijsheid ook niet van mezelf hoor.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  3. #43

    Smile Re: Nieuwe injectoren voor de 7A

    Ik plaats hier een reactie op een oud topic van mezelf
    Ik heb de laatste 2 Apk's steeds een veel te hoog Co met een afkeuring tot gevolg, omdat ik zo weinig met de auto rijd zullen de injectoren hooguit 30000km gebruikt zijn.
    Ik zat eerst te denken aan afstelling of een ander defect, ik heb er een andere LMM op gemonteerd waar de auto wél beter op is gaan lopen maar nog steeds een te hoog Co heeft, het gasklephuis heb ik vorig jaar vervangen door een splinternieuw exemplaar met alle electronica die er af-fabriek al op zit.
    Geen enkel verschil.
    Ik wil de injectoren laten testen, ik denk dat er 1 of meer na of doordruppelen, zou dat kunnen?
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Posts
    444
    Kudos
    5
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Nieuwe injectoren voor de 7A

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bleuq20v Bekijk Berichten
    Ik plaats hier een reactie op een oud topic van mezelf
    Ik heb de laatste 2 Apk's steeds een veel te hoog Co met een afkeuring tot gevolg, omdat ik zo weinig met de auto rijd zullen de injectoren hooguit 30000km gebruikt zijn.
    Ik zat eerst te denken aan afstelling of een ander defect, ik heb er een andere LMM op gemonteerd waar de auto wél beter op is gaan lopen maar nog steeds een te hoog Co heeft, het gasklephuis heb ik vorig jaar vervangen door een splinternieuw exemplaar met alle electronica die er af-fabriek al op zit.
    Geen enkel verschil.
    Ik wil de injectoren laten testen, ik denk dat er 1 of meer na of doordruppelen, zou dat kunnen?
    2 jaar sinds de laatste post, maar toch...

    Herkenbaar probleem! Na wat rondsnuffelen op het www, kom ik dit probleem vaker tegen bij deze upgrade. Duitsers, Engelsen en Amerikanen komen tot dezelfde conclusie: bij stationair spuiten de nieuwe injectoren eigenlijk teveel brandstof in. De internationale mening over de oplossing is gelijk: "even" de ECU laten herprogrammeren. Dat lijkt mij een goed plan,Deze firma wil de HITACHI ECU (in mijn geval de Fase 2, 4-connector) wel herprogrammeren. Maatwerk op een dyno. Kent iemand van jullie deze firma en wat zijn de ervaringen?
    Laatst gewijzigd door Superunknown; 15-02-19 om 13:13.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •