Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Hemel audi 80/90 vervangen

  1. #21

    Standaard Re: Hemel audi 80/90 vervangen

    Aha.. Met dit vormvaste hemeltje zul je er nog weinig last van hebben. als de lijm lekker pakt ben je voor jaren klaar nu!

  2. #22

    Standaard Re: Hemel audi 80/90 vervangen

    ik heb eind vorig jaar het hemeltje gedaan van de coupe , op ongeveer de zelfde wijze . behalve dat ik dan de gaten achter af er in heb gemaakt. was alleen wel een ramp om dat ding er uit te krijgen. door die dubbelzijde plakplaat waar ze hem orgineel mee vast hebben gezet.

    @bleuq20v er staat nog een coupe op de sloop in de buurt van roosendaal met een schuifkanteldak er in.
    Hier in bergen op zoom zit een meubelbekledings winkel die deze stof verkoopt.
    Laatst gewijzigd door asfalthappertje; 03-08-10 om 21:45. Reden: was nog wat vergeten
    meer paarden onder de kap dan waar ik op kan zitten :-D

  3. #23
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Hemel audi 80/90 vervangen

    Ik ben afgestapt van de keus om op de kartonnen schaal polyeter schuim te plakken en daarop de gewassen bekleding te gaan lijmen.
    Bij van der werf (http://www.deautobekleder.nl/) stof gekocht MET de 2 a 3 mm schuimlaag eraan vast, grijze kleur op rol (4 a 5 tientjes) 2 meter.
    Deze kan ik direct op de schaal gaan plakken en is echt nieuw (na het wassen blijven er toch vlekken zichtbaar en de stof is natuurlijk ook uitgerekt, dus echt mooi kreeg ik het toch niet.

    Misschien een idee voor ierder die dit leest en het ook v an plan is.
    Verder mooi werk !
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

  4. #24

    Standaard Re: Hemel audi 80/90 vervangen

    Hey iedereen

    Ik ben bezig met een coupe'tje te slopen voor onderdelen voor 2 andere coupe'tjes in orde te zetten

    Ben nu bezig met de dakhemel er proberen uit te halen maar die zit volledig gelijmt....daarmee deze oude topic terug opgerakeld

    Kan iemand mij helpen om dit te klaren zonder de hemel te beschadigen?

    Ik heb bij deze ook nog wel stukjes coupe over for sale voor geintereseerde

    Groetjes Patrick

  5. #25

    Standaard Re: Hemel audi 80/90 vervangen

    de stof zit volledig gelijmd op een harsvezelplaat, die zit alleen voor en achter geklemd en vanaf (eventueel zonnedak) achter met dubbelzijdige tape tegen dak geplakt.
    Wat wil je voor hulp dan? Als de stof los is krijg je die echt niet meer lekker vast en er héél uit krijgen valt ook niet mee. Ik had zelf een nette hemel, maar bij iets beweging vanwege demontage zijstijlbekleding begon de boel al te hangen... vervolg: hele handel eruit en opnieuw moeten bekleden... met stof werd dit lelijk, originele stof was geen doen ook om terug te zetten, dus leer gebruikt. Dit werd super. Er zwerven nog wat topic's rond over dit soort onderwerpen. (in mijn coupe/schade topic ook b.v)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •