Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

  1. #1
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Ik kwam in een van mijn vele algemene zoekacties op het wereld-wijde-web op Audi e.d. het volgende tegen:

    www.sowirdsgemacht.com

    De boeken hiervan zijn volgens mij alom bekend, maar veel ervan zijn vanaf heden ook GRATIS online in te zien!


    Handleiding site:
    - merk selecteren;
    - type selecteren;
    - bouwjaar selecteren.

    Hierna kan men van voor naar achter door het "boek" bladeren. Ook kan men met de knop "Inhaltsverzeichnis" links bovenaan de pagina snel zoeken op onderwerp en gelijk naar de juiste pagina gaan.


    Aan een ieder: suc6 met de DIY-jobs!
    Laatst gewijzigd door Quattro_Vaassen; 25-06-12 om 16:28.

  2. #2
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.687
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Volgens mij kun je maar 7 bladzijden pre-viewen.
    Verder wel leuk!

    edit, sommige boeken zijn inderdaad geheel door te bladeren, was even te snel!
    Dus....

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Vaassen Bekijk Berichten
    Ik kwam in een van mijn vele algemene zoekacties op het wereld-wijde-web op Audi e.d. het volgende tegen:

    www.sowirdsgemacht.com

    De boeken hiervan zijn volgens mij alom bekend, maar veel ervan zijn vanaf heden ook GRATIS online in te zien!


    Handleiding site:
    - merk selecteren;
    - type selecteren;
    - bouwjaar selecteren.

    Hierna kan men van voor naar achter door het "boek" bladeren. Ook kan men met de knop "Inhaltsverzeichnis" links bovenaan de pagina snel zoeken op onderwerp en gelijk naar de juiste pagina gaan.


    Aan een ieder: suc6 met de DIY-jobs!
    Goed gevonden zeg ik heb nou van al mijn modellen een boek, is wel veel werk met opslaan maar heb er een paar uurtjes werk aan gehad maar ik heb ze.

    Lof of hulde aan jouw, ik vind dat dit wel ergens bij de downloads gezet mag worden.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 30-06-12 om 00:08.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  4. #4
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Ik ben ook op zoek naar een werkplaatshandboek voor mijn A4 B8, en ik had deze site ook gevonden (bedankt Tom), maar ik kon maar 7 pagina's bekijken. En niet zelf selecteren, deze pagina's zijn willekeurig gekozen. En na opnieuw inloggen, krijg je weer dezelfde pagina's te zien.
    Ik heb het idee dat het nivo (moeilijkheidsgraad) wat minder is als bij Haynes. Op één van de pagina's die ik kon lezen stond bv hoe je het remsysteem moet testen op lekkage. Op zich goed, maar dan is bij een bepaald verschijnsel de conclusie; hoofdremcilinder lek. Ok, maar als oplossing staat er "werkplaats reparatie". Als er in het hele boek zo wordt geredeneerd heb ik niet veel aan het boek. Misschien dat iemand mij kan vertellen of dit zo is?
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Probleem is wel dat de nieuwste Audi's zoveel speciaal gereedschap en diagnose-apparatuur vereisen dat boeken voor zelfsleutelaars hier om wettelijke en praktische redenen niet te ver in mogen gaan.

    Ik heb overigens een aantal boeken voor oudere Audi's en elk boek is een vertaling van de officiële handleiding van Audi, soms met een aantal eigen toevoegingen voor beginners.
    Laatst gewijzigd door tom; 01-07-12 om 14:02.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Technische info over diverse Audi-modellen online:

    https://workshop-manuals.com/audi/

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Veel boeken van "So wird's gemacht" gratis online in te zien !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Ik ben ook op zoek naar een werkplaatshandboek voor mijn A4 B8, en ik had deze site ook gevonden (bedankt Tom), maar ik kon maar 7 pagina's bekijken. En niet zelf selecteren, deze pagina's zijn willekeurig gekozen. En na opnieuw inloggen, krijg je weer dezelfde pagina's te zien.
    Ik heb het idee dat het nivo (moeilijkheidsgraad) wat minder is als bij Haynes. Op één van de pagina's die ik kon lezen stond bv hoe je het remsysteem moet testen op lekkage. Op zich goed, maar dan is bij een bepaald verschijnsel de conclusie; hoofdremcilinder lek. Ok, maar als oplossing staat er "werkplaats reparatie". Als er in het hele boek zo wordt geredeneerd heb ik niet veel aan het boek. Misschien dat iemand mij kan vertellen of dit zo is?
    Ik heb twee boeken besteld van So Wird's Gemacht. Zal het je binnenkort vertellen

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •