Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: VAG onderdelen zoeken bij toeleverancier/reparatie tip

  1. #1
    TinoS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    59
    Posts
    32
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard VAG onderdelen zoeken bij toeleverancier/reparatie tip

    Hallo ik maak er vaak een sport van om te zoeken naar VAG onderdelen die bij een toeleverancier vandaan komen natuurlijk voor de prijs maar ook omdat VAG soms geen losse onderdelen levert. Ik heb een A6 met een AFB motor en bij de oliefilterhouder stroom de olie er uit dus ik had een pakking VAG ond.nr. 059103547B nodig en ontluchting voor de kleppendeksel nodig VAG ond.nr. 046198475B en een afdicht set voor de oliefiltersteun VAG ond.nr, 059103464 /B voor de eerste 2 onderdelen heb ik nog niet gekeken maar de afdicht set kost rond de 80 a 90 euro ik haal de set staat er op het filter een Hengst nummer dus ik denk dat hij ook daar te bestellen is eigenlijk heb je alleen het filter en O ringen nodig want die metalen plaatjes gaan niet stuk. ik zoek het verder uit en dan bericht ik jullie. Het tweede wat is tegen kwam waren de ringen die in de kleppendeksels VAG ond.nrs. 059103470Q en 059103469AA ik weet bijna zeker dat als je op een oude ETKA kijkt de nummers van die kleppendeksels ringen kan vinden na wat gezoek kwam ik op deze site uit Slowakije http://www.twincar.sk/oscom/index.php?Products&SKU14489 en die hebben die ringen los te koop. Als laatste heb ik een reparatie tip voor het in en uitbouwen van de oliefilter houder die er bijna niet uit gaat zonder de brandstof pomp te verwijderen de pomp kan blijven zitten alleen de brandstofleidingen (moeren eerst in spuiten met WD40) en de turbo moeten wel in en uitgebouwd worden. Als je op de pijp bocht VAG ond.nr. 059131793E waar de turbo op vast zit en van voren afgezien zitten er 2 stiftbouten als je van de onderste rechts 2 a 3 mm afzaagt en de waterleidingen losmaakt die achter op de pijp bocht zitten je de linker pijp (passagiers kant) naar achteren/omhoog duwt dan kan de oliefilterhouder er net langs omhoog.
    Laatst gewijzigd door TinoS; 06-05-13 om 02:31.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •