Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Passende zonneschermpjes ?

  1. #1

    Standaard Passende zonneschermpjes ?

    Ik wilde graag weten of iemand een mooie oplossing weet om mijn kleine dametjes achterin uit de zon te houden. In mijn vorige auto had ik wel zwarte rolschermpjes maar die waren niet zo breed en zaten met zuignappen op de ramen :twisted: . Bestaan er ook passende schermpjes van Audi zelf ?
    Het mooiste is natuurlijk van dat 40% getinte glas (zoals op sommige van de wat nieuwere VW's) , maar goed dat word dan een dure kwestie. Of folie erop maar ik weet niet of dat in 40% bestaat en hoe de kwaliteit (na 1 jaar) daarvan is.

  2. #2

    Standaard

    zou het laten folieen!! kost niet zo gek duur,en je kan het in verschillende procenten doen wat jij wil!! en de kwaliteit na een jaar........heb mijn ex auto vier jaar geleden ook laten doen zag hem laats rijden de jongen even aangesproken maar zag dat het nog perfect en zonder luchtbellen of plekken waar het is losgelaten!! neem wel goede folie als je het doet!!! tip SUNGUARD beste van het beste!!

  3. #3

    Standaard

    of laten doen,kost 4 of 500 euro voor 5ruitjes met 5 jaar garantie

  4. #4

    Standaard

    ga het zeker niet zelf doen, maar als ik hetzelfde resultaat krijg als die VW's waar ik het over had (of wat die Amerikaanse MPV's vaak hebben)dan wil ik dat zeker wel doen voor 400 euro. Wel op zo'n 40% en dus niet zo'n donkere ruit waar je niet doorheen kunt kijken.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    109
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    De Duitse firma Kamei heeft zonneschermen die exact passen op de ruiten van de achterportieren, achterste zijruiten en de achterruit zelf. Kijk maar eens op www.kamei.de , onder "auto-extras". Ze noemen ze "sunnyboy" en zien er op foto's erg mooi uit. Alleen nog uit zien te vogelen waar je ze in Nederland kunt krijgen......


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel
    De Duitse firma Kamei heeft zonneschermen die exact passen op de ruiten van de achterportieren, achterste zijruiten en de achterruit zelf. Kijk maar eens op www.kamei.de , onder "auto-extras". Ze noemen ze "sunnyboy" en zien er op foto's erg mooi uit. Alleen nog uit zien te vogelen waar je ze in Nederland kunt krijgen......
    Supertip, precies wat ik zocht.
    Nu nog even zoeken of je die dingen in Nederland kan krijgen of dat je ze misschien bij Kamei kunt bestellen.

  7. #7

    Standaard

    Zag op een andere Duitse site dat een setje (dus voor 2 deuren) 110 euro kost. Dat vind ik toch wel prijzig. Misschien moet ik voor de twee kleintjes achterin toch maar gewoon twee zonnebrilletjes bij Bart Smit kopen
    Overigens zag ik vanmiddag een (vrij nieuwe) A6 rijden met hele mooie zonneschermpjes, maar ik vermoed dat deze schermpjes in het deurpaneel verwerkt zitten.

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En mede dankzij onze BPM pakt dat nog iets duurder uit dan 110 euro...

  10. #9

    Standaard

    Hmm, het is een optie die naderhand wordt ingebouwd en geen fabrieks-af optie, dus er wordt geen BPM over geheven.

    Of Kamei moet tegenwoordig aan Audi zelf leveren :? .
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Die schermpjes in de portieren bedoelde ik, die zijn af-fabriek en reteduur. Zijn ook elektrisch bediend te krijgen, gaaf maar onbetaalbaar.

    Tom

  12. #11

    Standaard

    Was nog vroeg he...
    Maar inderdaad dat soort opties af-fabriek wordt je verre van vrolijk van en diep ongelukkig met de BPM...

    Wat kleintjes betreft, ooit gespot: Phaeton met twee kinderzitjes achterin .
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  13. #12
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als we toch lekker off topic gaan: op Curaçao stond er voor het Van der Valk-hotel een BMW 7-serie, auto van de directeur. Kinderzitje was bekleed met hetzelfde beige leer als de rest van het interieur.

  14. #13

    Standaard

    Ooit in een "fout" Duits tuningsblad, kinderzitje dat verkleedt was als "vollschalensitz", met Sabelt logo's op de gordeltjes

    Wat we dus proberen duidelijk te maken, alleen zonneschermpjes is niet genoeg... :wink: .
    Stond laatst in een Duits blad dat je ramen achteraf nog kan laten blinderen (geen folie), product (of tenminste het idee) kwam uit Nederland.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  15. #14
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    in mijn A4 heb ik die zonneschermpjes af fabriek meebesteld.
    kostte EUR 620 (tsja, au!)
    voor de zijruiten zijn de schermpjes handbediend, het scherm voor de achterruit is wel electrisch.

    ik heb mijn ramen ook laten coaten (folieën), maar dan met blanco folie. 0% tint dus... puur vanwege inbraakwerendheid.

    het zit er nu ruim een jaar in en is nog altijd superstrak. heeft me EUR 200,= gekost voor alle 4 zijruiten.

    was via Jero Tuning in Waalwijk (uitgevoerd door contact van hen). misschien dat prijs gunstig was ivm tuning van alweer 4e tdi van mij bij hun...

  16. #15

    Standaard

    Denk dat ik toch maar eens ga kijken voor het laten plakken van folie. Moet eventueel dan ook nog even uitzoeken hoever mijn ramen van mijn A6 Avant ('99) al getint zijn.
    Ben alleen een beetje bang dat met getinte ramen mijn zwarte Avant op een begrafeniswagen gaat lijken :cry: :cry: :cry: . Maar als ik het doe dan ga ik voor 35% dus wat die Passat-Artic versies ook hebben.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •