Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

  1. #1

    Standaard Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    hallo allemaal

    zal me even voorstellen ben Sam, sinds paar dagen in bezit van een audi a1 1.4tfsi s-line (2010) .

    Mijn stoelverwarming valt na een kleine 20 seconden uit (bestuurdersstoel) is ook niet meer aan te zetten , tenzij ik de auto uit zet en weer start gebeurt weer exact hetzelfde

    iemand enig idee ?


    bedankt
    Laatst gewijzigd door Sam111; 19-12-16 om 09:10.

  2. #2
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Laat de auto eens uitlezen, misschien wordt de verwarming uit voorzorg uitgeschakeld omdat deze te warm wordt. Al dan niet terecht, ik weet niet of er een sensor zit die de temperatuur meet.
    Laatst gewijzigd door madfred; 19-12-16 om 16:11.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  3. #3

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Hallo,

    Ook ik ben nieuw hier en heb afgelopen week een Audi A1 1.2 TFSI aangeschaft, met hetzelfde probleem als jij hebt.
    Ben jij er inmiddels al achter waar het probleem ligt?

    Hoor het graag

  4. #4
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.609
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick135 Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ook ik ben nieuw hier en heb afgelopen week een Audi A1 1.2 TFSI aangeschaft, met hetzelfde probleem als jij hebt.
    Ben jij er inmiddels al achter waar het probleem ligt?

    Hoor het graag
    Uit laten lezen, wellicht is je stuurapparaat kapot van de stoelverwarming.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Omdat het de bestuurdersstoel is, zou ik eerst kijken naar het matje in de stoel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    Bij de garage hebben ze hem uitgelezen, hier kwam niks uit. Verwacht zelf ook dat het in het matje ligt, maar wellicht is het wat kleiners daarom ben ik benieuwd naar de oplossing van Sam. Bedankt voor jullie reacties.

    Misschien nog handig te vermelden; zodra ik de Auto op contact zet gaan de lampjes van beide stoelen aan. Als ik de auto vervolgens start gaat het lampje uit, de bestuurdersstoel wordt helemaal niet warm, ook niet als deze alleen op contact staat.
    Laatst gewijzigd door tom; 16-01-17 om 12:45.

  7. #7
    RickH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    602
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Kan met niet echt voorstellen dat het in de matjes zit, eerder in de temp. sensoren! Wel vreemd dat er geen foutmeldingen uit naar voren komen met VCDS.
    A4 B6 - 1.8T Sedan (2003) ​Ming Blauw--> https://tinyurl.com/tlp4vcs
    A4 B8 - 2.0TDI Avant (2014) Briljant Zwart --> https://tinyurl.com/szfqvt3

  8. Ad
  9. #8
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick135 Bekijk Berichten
    Bij de garage hebben ze hem uitgelezen, hier kwam niks uit. Verwacht zelf ook dat het in het matje ligt, maar wellicht is het wat kleiners daarom ben ik benieuwd naar de oplossing van Sam. Bedankt voor jullie reacties.

    Misschien nog handig te vermelden; zodra ik de Auto op contact zet gaan de lampjes van beide stoelen aan. Als ik de auto vervolgens start gaat het lampje uit, de bestuurdersstoel wordt helemaal niet warm, ook niet als deze alleen op contact staat.
    Hebben ze de auto met vcds uitgelezen of zo een universeel ding?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #9

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Waarmee ze hem hebben uitgelezen durf ik zo niet te zeggen. Toevallig werkt een buurman van mij bij de Audi dealer en gaat er binnenkort mee aan de slag. Zodra duidelijk is waar het aan ligt, zal ik het hier melden

  11. #10

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    ik had bij de dealer begrepen dat als de matjes beschadigd zijn deze kortsluiting maken en de stoelverwarming zich uitgeschakeld , ik heb uiteindelijk een ander interieur geplaatst, en stoelverwarming werkte weer perfect dus ergens in de matjes maakt ie sluiting. matjes zijn ook erg prijzig bij de dealer

  12. #11
    wisso's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2007
    Posts
    110
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick135 Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ook ik ben nieuw hier en heb afgelopen week een Audi A1 1.2 TFSI aangeschaft, met hetzelfde probleem als jij hebt.
    Ben jij er inmiddels al achter waar het probleem ligt?

    Hoor het graag
    Sorry voor het omhoog halen, maar heb het zelfde probleem. Ben jij er nog achter gekomen?
    Wees nooit sneller dan dat je beschermengel kan vliegen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •