• Resultaten 1 tot 10 van de 10

Standaard Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

hallo allemaal

zal me even voorstellen ben Sam, sinds paar dagen in bezit van een audi a1 1.4tfsi s-line (2010) .

Mijn stoelverwarming valt na een kleine 20 seconden uit (bestuurdersstoel) is ook niet meer aan te zetten , tenzij ik de auto uit zet en weer start gebeurt weer exact hetzelfde

iemand enig idee ?

bedankt
      Laatst gewijzigd door Sam111; 19-12-16 om 08:10.

madfred's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Avant
      Bouwjaar
      2010
      Brandstof
      Diesel
      Transmissie
      H6
      Aandrijving
      FWD
      Extra
      Tuned by CD

Standaard re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

Laat de auto eens uitlezen, misschien wordt de verwarming uit voorzorg uitgeschakeld omdat deze te warm wordt. Al dan niet terecht, ik weet niet of er een sensor zit die de temperatuur meet.
      Laatst gewijzigd door madfred; 19-12-16 om 15:11.
      Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

Standaard Re: Stoelverwarming valt uit na een seconde of 20

Hallo,

Ook ik ben nieuw hier en heb afgelopen week een Audi A1 1.2 TFSI aangeschaft, met hetzelfde probleem als jij hebt.
      Ben jij er inmiddels al achter waar het probleem ligt?

Hoor het graag

Audiforum Adverteerder Carpediem's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A8
      Sedan
      Bouwjaar
      2014
      Brandstof
      Diesel
      Transmissie
      Tiptronic
      Aandrijving
      quattro
      Extra
      Hele waslijst :)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick135 Bekijk Berichten
      Hallo,

Ook ik ben nieuw hier en heb afgelopen week een Audi A1 1.2 TFSI aangeschaft, met hetzelfde probleem als jij hebt.
      Ben jij er inmiddels al achter waar het probleem ligt?

Hoor het graag
      Uit laten lezen, wellicht is je stuurapparaat kapot van de stoelverwarming.
      Audi A6 4G Moonlightblue (A8 4H op komst) & Audi A1 8X misanorood
      VAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

Omdat het de bestuurdersstoel is, zou ik eerst kijken naar het matje in de stoel.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Standaard

Bij de garage hebben ze hem uitgelezen, hier kwam niks uit. Verwacht zelf ook dat het in het matje ligt, maar wellicht is het wat kleiners daarom ben ik benieuwd naar de oplossing van Sam. Bedankt voor jullie reacties.

Misschien nog handig te vermelden; zodra ik de Auto op contact zet gaan de lampjes van beide stoelen aan. Als ik de auto vervolgens start gaat het lampje uit, de bestuurdersstoel wordt helemaal niet warm, ook niet als deze alleen op contact staat.
      Laatst gewijzigd door tom; 16-01-17 om 11:45.

RickH's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A4
      Sedan
      Bouwjaar
      2003
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      H5
      Aandrijving
      FWD

Kan met niet echt voorstellen dat het in de matjes zit, eerder in de temp. sensoren! Wel vreemd dat er geen foutmeldingen uit naar voren komen met VCDS.
      A4 B6 - 1.8T Sedan (2003) ​Ming blauw --> http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1720106

Rainesh's Avatar
      Auto Algemeen Social
      Model
      Audi A3
      Sedan
      Bouwjaar
      2016
      Brandstof
      Benzine
      Transmissie
      S-tronic
      Aandrijving
      FWD
      Extra
      S-Line

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick135 Bekijk Berichten
      Bij de garage hebben ze hem uitgelezen, hier kwam niks uit. Verwacht zelf ook dat het in het matje ligt, maar wellicht is het wat kleiners daarom ben ik benieuwd naar de oplossing van Sam. Bedankt voor jullie reacties.

Misschien nog handig te vermelden; zodra ik de Auto op contact zet gaan de lampjes van beide stoelen aan. Als ik de auto vervolgens start gaat het lampje uit, de bestuurdersstoel wordt helemaal niet warm, ook niet als deze alleen op contact staat.
      Hebben ze de auto met vcds uitgelezen of zo een universeel ding?
      A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
      VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Rainesh@hotmail.com

Waarmee ze hem hebben uitgelezen durf ik zo niet te zeggen. Toevallig werkt een buurman van mij bij de Audi dealer en gaat er binnenkort mee aan de slag. Zodra duidelijk is waar het aan ligt, zal ik het hier melden

ik had bij de dealer begrepen dat als de matjes beschadigd zijn deze kortsluiting maken en de stoelverwarming zich uitgeschakeld , ik heb uiteindelijk een ander interieur geplaatst, en stoelverwarming werkte weer perfect dus ergens in de matjes maakt ie sluiting. matjes zijn ook erg prijzig bij de dealer

Forum Rechten