Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 41

Onderwerp: Witte wijzerplaten

  1. #1
    2.3
    Guest

    Standaard Witte wijzerplaten

    Ik ben voor mijn b4 op zoek naar witte tellerplaten,GEEN folie.
    ik wil in de fitting's van de dashboard verlichting dan rode led's steken zodat ik niet van dat oranje licht krijg maar echt rood!!

    Op ebay zie ik alleen folie,of tellerplaten die dan een lampjes ingebouwd hebben zodat het blauw verlicht is.
    Kosten ook 100 euro :shock: .
    Maakt trouwens nog uit of je een vdo tellerbak heb of niet?
    Ik heb namelijk een 'normale'.

    Groeten,Marcel

    Zoiets dus:


  2. #2

    Standaard

    Alle tellerbakken van een B4 zijn van VDO
    Voorsprong door techniek

  3. #3
    2.3
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan75
    Alle tellerbakken van een B4 zijn van VDO
    Staat er bij niet op.
    En ik heb bij zat b4's tellerbakken gezien waar het dan echt op staat.
    Bij mij staat er op die plaats(onder de dagteller) een partnummer.

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me dat die van een B3 en B4 het zelfde zijn. Die van een B3 is van VDO vandaar dat ik het dacht
    Voorsprong door techniek

  5. #5

    Standaard

    dat is absoluut niet zo! niet alle b4 hebben VDO,ik heb een NU4 klok en heb ook een b4,kijk dus goed uit met wat je koopt!
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours


  6. #6

    Standaard

    http://www.tundw.de/

    Hier heb ik ze vorige week besteld, als ik ze binnenheb post ik mijn ervaringen.
    Hij doet het weer!

  7. #7
    2.3
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdW
    http://www.tundw.de/

    Hier heb ik ze vorige week besteld, als ik ze binnenheb post ik mijn ervaringen.
    dat zijn dus bladen voor vdo ,en ik heb NU4.
    Zou er echt zoveel verschill inzitten?

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    ik bestelde VDO bladen voor me coupe,toen werd ik gebeld door de garage,ze passen niet,je moet NU4 bladen hebben,raar,maar waar
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  10. #9
    2.3
    Guest

    Standaard

    Ik heb waarschijnlijk wat gevonden,kost me wel 70 euro maar dan heb ik wel mooie platen.
    Ik heb ook al 4 ringen en een rechthoekige lijst die om de waaschuwingslampjes en de minicheck heen valt.
    En ik heb ook al een buitentemparatuurmeter.

    Dus ik kan binnenkort weer lekker aan de slag .
    Resultaat post ik uiteraard op het forum!

    Dit zijn de platen die ik ga kopen :
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  11. #10

    Standaard

    Ziet er leuk uit.
    Waar het je die ringen en dat rechthoekje gehaald?

    Gegroet Jan
    Trots eigenaar van 0pk aan AUDI power en (185pk + 240pk mercedes power)

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2.3
    dat zijn dus bladen voor vdo ,en ik heb NU4.
    Zou er echt zoveel verschill inzitten?
    Arrrrrrgggggg!!!! :shock:
    Ik heb ook NU4. Nou ik ben benieuwd of dit echt zo'n probleem opleverd. Kan me haast niet voorstellen eigenlijk :roll:
    Hij doet het weer!

  13. #12
    2.3
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdW
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2.3
    dat zijn dus bladen voor vdo ,en ik heb NU4.
    Zou er echt zoveel verschill inzitten?
    Arrrrrrgggggg!!!! :shock:
    Ik heb ook NU4. Nou ik ben benieuwd of dit echt zo'n probleem opleverd. Kan me haast niet voorstellen eigenlijk :roll:
    Laat het iig hier weten,maat i guess dat de platen andere bevestegings punten hebben!!

  14. #13
    2.3
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM
    Ziet er leuk uit.
    Waar het je die ringen en dat rechthoekje gehaald?

    Gegroet Jan
    Op Ebay.de had ik een setje ringen gewonnen,en toen kreeg ik die chrome rechthoek ook meegeleverd.
    Best zeldzaam volgens mij,want ik ben het daar nog niet eerder tegengekomen.

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2.3
    Laat het iig hier weten,maat i guess dat de platen andere bevestegings punten hebben!!
    Je hoort het van me. Ik heb de verkoper ook maar even een mailtje gestuurd, als iemand het weet moet hij het zijn. Het pakker is helaas al onderweg dus afbestellen heeft geen zin :cry:
    Hij doet het weer!

  16. #15

    Standaard

    Nu we er toch zo leuk over aan het babbelen zijn.....
    Stel die platen gaan niet passen bij mij, en die kans zit er dik in! Dan heb ik 75 treuro verlies als ik die dingen niet door kan verkopen (iemand?? :wink: ).

    Maar wat als ik nou een VDO cockpit op de koop kan tikken, past dat dan met mijn stekkers of is dat echt een heel ander ding? En kan ik dan mijn km stand overzetten enz. enz.

    Ik ben hier nou eenmaal aan begonnen en eigenlijk wil ik niet rusten voordat ik die plasma platen ingebouwd heb 8)
    Hij doet het weer!

  17. #16
    2.3
    Guest

    Standaard

    tellerbakken gaan op ebay toch ook als snel voor een euro of 60-70 weg,dus ik zou je platen verkopen en deze lfde kopen die ik op het oog op.
    Zijn 72 euro,moet je ze even opzoeken op ebay.de
    Als je de andere plaatjes kan verkopen voor een euro of
    50,heb je maar 25 euro verlies en mooiere platen,ben jij mooi spekkoper .

  18. #17

    Standaard

    Net even die platen van jou erbij gezocht en als ik die ringetjes van mij erafknip en een beetje creatief ga knippen maak ik die dingen passend!

    En ik wil niet vervelend doen maar die schijven van jou gaan (op de foto tenminste) tot 280. Moet toch tot 260 gaan??
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Hij doet het weer!

  19. #18

    Standaard

    dan kan ie ze als nog nemen,moet alleen geijkt worden
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  20. #19

    Standaard

    Nou vandaag stond de DPD al voor mijn deur. Snelle service! Ik heb er alleen niets aan, ze passen niet en gaan ook nooit passen :cry:
    Best kl*te maar had ik maar beter op moeten letten. Maar ook niet erg handig van audi om 2 merken tellerunits te gebruiken, toch???

    De reden dat die platen niet op un4 passen zijn 3 dingen:

    De afstand van de 2 schroeven in het midden is anders.
    De UN4 heeft een soort staafje waar de wijzer op rust. De VDO niet.
    De dagteller bij UN4 bestaat uit 1 deel, bij VDO uit 2 delen.

    Erm...2.3....ik zie op dat plaatje bij jou dat de dagteller wel uit 2 delen bestaat. Maak je ff wat pics van hoe het eruit ziet straks, als het mooi is bestel ik die misschien ook wel.

    Goed, ik heb dus 2 opties...of ik loop tegen een VDO tellerunit aan of iemand hier heeft interesse in een plasma set voor VDO. Ik was €78 kwijt incl verzenden. Ik wil er eigenlijk €70 voor terug hebben, hij is tenslotte niet eens ingebouwd geweest. De eventuele verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening.

    Wie maakt me los? (of heeft een VDO unit voor me :wink: )
    Hij doet het weer!

  21. #20

    Standaard

    Als je niet tegen een VDO unit aanloopt zit er hier naast me eentje op de bank die ze graag van je zou overkopen.
    Stuur mij of Heslie even een PBtje, dan komen we er vast wel uit.
    Caatje + V8 = PeeCaatje

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •