Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 137

Onderwerp: Deuren sluiten bij 20 km per uur

  1. #21

    Standaard

    ha, hier nog 1!, we kunnen wel een aanmeldingslijstje maken haha.

    wat voor leuke extra's kan je nogmeer instellen met de vag-com?
    ik xie ik xie wat jij niet xie en het is ......

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoubleHH
    Hé eszes neem je de 17e je VAG-COM mee? en zo ja zou je dit bij mij dan ook willen instellen?
    Had Michel al een PB gestuurd hieromtrent. Antwoord was positief.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Turbo
    Heb de dealer ff gebeld.
    Antwoord:Kan niet bij mijn auto,kan pas vanaf 2003.
    Heb hem nog verteld dat ik wel comfort sluiting heb,maar dat maakte niets uit.
    Nou zal ff een andere dealer in de buurt bellen.


    @MarcelD Nee woon niet in de buurt van Hilversum (kom uit Groningen)
    Wat een gelul. Ik heb dit alweer een half jaar op mijn Seat Leon Cupra V6 zitten en die is van januari 2002. Lijkt mij sterk dat dit dan niet op jouw Audi zit. Volgens mij kletst de dealer uit z'n nek.

  4. #24
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoubleHH
    Hé eszes neem je de 17e je VAG-COM mee? en zo ja zou je dit
    bij mij dan ook willen instellen?
    Uiteraard!

    Bij de diverse A4's moeten we alleen telkens even de contrasteker uit z'n huisje halen, anders past mijn steker niet. Verder geen punt.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoubleHH
    Hé eszes neem je de 17e je VAG-COM mee? en zo ja zou je dit
    bij mij dan ook willen instellen?
    Uiteraard!

    Bij de diverse A4's moeten we alleen telkens even de contrasteker uit z'n huisje halen, anders past mijn steker niet. Verder geen punt.
    weer een reden om spijt te hebben dat ik er de 17e niet bij kan zijn....

    Veel plezier jongens, allemaal een rondje rijden om te kijken of-ie echt wel op slot gaat boven de 20 km/h!


  6. #26

    Standaard

    Bij een A3 vanaf 2003 ??
    Mijn A6 is van aug. 2000 (modeljaar 2001). En de verandering is met succes uitgevoerd.
    Daarbij ook dat bij 1 keer indrukken op a.b. , alleen bestuurdersdeur ontgrendelt. bij 2e keer de rest.

  7. #27
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Bij de diverse A4's moeten we alleen telkens even de contrasteker uit z'n huisje halen, anders past mijn steker niet. Verder geen punt.
    Dan is het mooi meegenomen dat ik een A3 heb

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eek361972
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Turbo
    Heb de dealer ff gebeld.
    Antwoord:Kan niet bij mijn auto,kan pas vanaf 2003.
    Heb hem nog verteld dat ik wel comfort sluiting heb,maar dat maakte niets uit.
    Nou zal ff een andere dealer in de buurt bellen.


    @MarcelD Nee woon niet in de buurt van Hilversum (kom uit Groningen)
    Wat een gelul. Ik heb dit alweer een half jaar op mijn Seat Leon Cupra V6 zitten en die is van januari 2002. Lijkt mij sterk dat dit dan niet op jouw Audi zit. Volgens mij kletst de dealer uit z'n nek.
    Jazeker kletst die uit zijn nek,want het kan gewoon vanaf `96 (met comfort sluiting)
    De dealers hier in het hoge noorden lijken nergens verstand van te hebben.(overal waar ik naar vraag ,kennen ze niet)
    Maargoed,zal denk ik naar de man van de advertentie gaan (hij woont in Drachten) dus een kwartier rijden voor mij.
    Kan jammer genoeg ook niet naar de Meeting komen 17 sept,ga namelijk naar de Golden Tullip 16/17 sept
    speed is nothing without control

  10. #29
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    hehe als ik het zo zie dan gaat eszes het nog druk krijgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silver arrow
    wat voor leuke extra's kan je nogmeer instellen met de vag-com?
    leer, navi, xenon allemaal in te stellen via vag-com!

    sorry
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  11. #30

    Standaard

    Lijkt mij ook wel wat, zeker omdat ik in de randstad woon, en het meisje s'avonds ook nog wel eens alleen rijd. (ben zelf ook geen held hoor :roll: )
    Is er iemand in de buurt van maassluis die dit bij mij zou willen instellen.

  12. #31

    Standaard

    Dit lijkt me ook wel een handige oplossing, alleen wat gebeurd er als je onverwachts ergens tegenaan rijd. Waar we natuurlijk niet vanuit gaan maar toch. Gaat ie dan ook open of niet? Ps heb een A3 uit 2000 zou het dan ook lukken?

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dniz
    Dit lijkt me ook wel een handige oplossing, alleen wat gebeurd er als je onverwachts ergens tegenaan rijd. Waar we natuurlijk niet vanuit gaan maar toch. Gaat ie dan ook open of niet?
    volgens mij gaat-ie dan vanzelf open, adhv de airbagsensoren

  14. #33

    Standaard

    Yep, das idd het geval. En normaal gezien moet dit op een A3 van 2000 ook perfect ingesteld kunnen worden.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Yep, das idd het geval. En normaal gezien moet dit op een A3 van 2000 ook perfect ingesteld kunnen worden.
    Oke dan, moet de 26e voor een APK en zal dan ff vragen of ze dat ook voor me kunnen instellen. (nee dit is niet bij een dealer maar gewoon bij profile)

  16. #35

    Standaard

    Hmm, Profile Center waar men over VAG-COM beschikt? Keten bestaat bij ons in België niet, maar het lijkt mij raar dat ze daar VAG-COM zouden hebben.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Hmm, Profile Center waar men over VAG-COM beschikt? Keten bestaat bij ons in België niet, maar het lijkt mij raar dat ze daar VAG-COM zouden hebben.
    Helaas hebben ze die daar. Echt wel beter. Er werkt daar ook 'n monteur die ongeveer 5 jaar bij een audidealer heeft gewerkt dus hij weet waar ie het over heeft.

  18. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dniz
    Helaas hebben ze die daar. Echt wel beter. Er werkt daar ook 'n monteur die ongeveer 5 jaar bij een audidealer heeft gewerkt dus hij weet waar ie het over heeft.
    Hoeze helaas? Mooi toch!
    Welke Profile is het?

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daaldijk
    Welke Profile is het?
    Zaltbommel

  20. #39

    Standaard

    wilikook wilikook :multi:

    Heb nog geen reactie gehad op mijn vraag of iemand dit in de buurt van maasluis kan instellen bij mijn A3. Ik heb in de poll gekeken, maar kan niemand vinden bij mij in de buurt.
    (Ik zal wel weer niet goed zoeken 8) )

    Is er iemand die dit zou willen doen, (evt. tegen betaling)

  21. #40

    Standaard

    Coole optie idd !! Collega van me heeft het op zn Ibiza FR, ik heb het ook op de A2, maar dan alleen met een knopje op de deur ....

    @ eszes: Wat denk je, zou het mogelijk zijn de VAGCOM ook aan mijn scheur-ijzer, euhh ik bedoel aluminium, te hangen of werkt dat niet met een A2'tje ??

    (Kijk maar hoor, je hebt het vast al druk met de andere liefhebbers, maar ik zou het wel leuk vinden)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •