Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 71 van de 71

Onderwerp: Tacho / telleringen - Aluminium

  1. #61

    Standaard

    Ik hou alles kort en bondig Whoeihahahahahahahahahahahaeerst zien dan commentaar leveren toch :wink:
    Il Bisontie Della Strada.......

  2. #62

    Standaard

    Van mij geen commentaar!!!

    Ik ben wel benieuwd...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  3. #63

    Standaard

    Leuk bedrijf maar die heeft niet voor alle audi's die mooie ringen, heb daar getracht ze te bestellen kreeg mailtje van kunnen wij helaas niet leveren.

    Dus vandaar mijn verdere toektocht
    Il Bisontie Della Strada.......

  4. #64

    Standaard

    Hedenmorgen de tacho ringen ontvangen zien er heel netjes uit, hele mooie kwaliteit.

    Bijgevoegd een drietal foto's zodra ze in de unit zitten maak ik weer foto's en zal deze hier dan weer gaan plaatsen.

    gr. John
    Il Bisontie Della Strada.......

  5. #65


  6. #66

    Standaard Inbouw Tachoringen

    Nou zoals ik jullie heb belooft zou ik na inbouw van mijn Alu Tacho/Tellerringen hier kiekjes van maken en deze hier plaatsen.

    In de vorige topic's kwamen toch wel eens antwoorden dat zij de ringen te DIK zoudeen vinden, nou ik kan jullie melden dat deze dat dus niet zijn.
    Ik heb namelijk het hele grote vermoeden dat het scheelt vanuit welke hoek de foto's zijn en worden genomen.
    Bij de een zien ze er wat dikjes uit en bij de ander weer wat smaller.
    Vandaar ook dat ik van boven af foto's heb gemaakt om jullie een heel goed beeld te kunnen geven.

    En nogmaals deze ringen zijn te bestellen bij Snowhunter - www.snowhunter.nl

    gr. John :wink:
    Il Bisontie Della Strada.......

  7. #67

    Standaard

    en de volgende
    Il Bisontie Della Strada.......

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Heb je ze er nu pas in???


    Treuzel...


    Zonder gekheid: Het staat mooi... En op z'n geheel gezien denk ik zeker niet te dik! Dat ligt volgens mij ook aan de foto's...

    Laat dit eens twee, drie milimeter zijn?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  10. #69

    Standaard

    ziet er zeer goed uit!
    helemaal top, niet dik, niet dun gewoon goed geproportioneerd

  11. #70

    Standaard smerigheid achter het glas van de teller

    Hallo, ik zie jullie allemaal bezig met tellerringen, nu heb ik sinds 2 dagen een a4 avant uit 2003.
    Nu zit er bij de tellers aan de achter kant van het glas smerigheid. Kan je daar bij komen, zonder iets te beschadigen?
    Bij de dealer zeggen ze dat er een hele nieuwe klokken winkel in moet, duur grapje.

  12. #71

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5
    Land
    Land

    Standaard Re: smerigheid achter het glas van de teller

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alferink
    Hallo, ik zie jullie allemaal bezig met tellerringen, nu heb ik sinds 2 dagen een a4 avant uit 2003.
    Nu zit er bij de tellers aan de achter kant van het glas smerigheid. Kan je daar bij komen, zonder iets te beschadigen?
    Bij de dealer zeggen ze dat er een hele nieuwe klokken winkel in moet, duur grapje.
    Heb ik ook, bij mij liggen er ook een paar stofjes of hele kleine kruimeltjes achter het glas. Wordt weer een project-je denk ik. Ik wil de hele unit eruit halen strippen, en dan kijken hoe ik hem echt dicht kan sealen zodat tie ook schoon blijft.

    Dat zwarte stripje in het midden kun je er gewoon voorichtig aftrekken daar achter zitten 2 schroeven. Die moeten zowieso los...
    Verder ben ik zelf ook nog niet.

    Wie weet er meer ? :?: :P

    Maar als ik verder ga, tape ik eerst het halve dashboard en stuur af met een dikke laag tape. Zodat als ik de boel naar vooren trek er niets beschadigd. :wink:

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •