Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Gordel gedraaid, niet de gesp, maar de gordel

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    78
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Gordel gedraaid, niet de gesp, maar de gordel

    Ik heb een Audi A6 2019, ik had bij de passagierskant al wel gemerkt dat de gordel gedraaid zat (maar 2e hands, nooit de moeite genomen om er iets aan te doen, ik zit daar toch nooit ) Ik weet ook zeker dat de bestuurderskant wel gewoon recht zat. Maar nu zit die ineens ook gedraaid? Het draaien van de gesp is geen optie, want het is echt de band zelf die gedraaid zit (zie foto). Iemand een idee hoe dit kan, en vooral: hoe dit op te lossen is?


    IMG_6152.jpgIMG_6151.jpg

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Gordel gedraaid, niet de gesp, maar de gordel

    Ik heb dit ook gehad met de gordel achter. Ik heb de band helemaal eruit getrokken en de goede kant op opgevouwen en terug laten gaan en hij ging zo weer terug. Daarna geen last gehad. Beste oplossing is waarschijnlijk de afdekkap verwijderen en de gordel goed draaien. Succes!

    Ps. En hoe dit kan? Waarschijnlijk was hij een keer met omdoen een slag gedraaid. Met het afdoen van de gordel is hij er zo ingetrokken.
    Laatst gewijzigd door iLudo; 06-12-21 om 11:54.

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.101
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Gordel gedraaid, niet de gesp, maar de gordel

    Of hij zit bij de stoel verkeerd om er op en dan de gesp terug draaien door even dubbel te vouwen. Mits helemaal uitgetrokken niet dubbel natuurlijk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    78
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordel gedraaid, niet de gesp, maar de gordel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
    Beste oplossing is waarschijnlijk de afdekkap verwijderen en de gordel goed draaien. Succes!
    Thanks, heb net geprobeerd om hem handmatig te draaien, maar dat lukt niet. Wil het nu even proberen om de afdekkap eraf te halen. Iemand tips hoe ik dit het beste kan doen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •