Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Kleurcodes leren bekleding

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard Kleurcodes leren bekleding

    De afgelopen week ben ik veel tijd kwijt geweest om te achterhalen wat de naam is van de kleur van mijn leren bekleding i.v.m. een Colourlock bestelling. Eerst had ik de code gevonden op de sticker in mijn boekje (ZM). Daarna Audi NL gebeld, op hun advies Audi dealer gebeld, dit forum uitgeplozen, Duitse en Amerikaanse websites bezocht. Helaas, nergens kon ik vinden wat de bijbehorende naam is van de kleur.

    Gelukkig wist Lars van Colourlock het wel: Soul Schwarz. Hieronder het lijstje wat hij me stuurde om met dit forum te delen, handig voor de volgende bezoekers die zich anders kapot zoeken
    Audi kleurnamen.PNG

    Wel een opmerking van hem erbij:

    "Audi gebruikt voor iets oudere modellen dezelfde kleurcodes voor andere kleurnamen. ZM kan bij een oudere TT dus een andere kleur zijn dan ZM bij een nieuwere A6.

    We hebben dus geen standaard lijst waar alles op staat, maar in de bijlage vind je wel een klein overzicht die helpend kan zijn.

    Maar dus ook voor de mede forumleden: altijd proberen om een kleurnaam te krijgen via de Audi dealer, dan hebben we meer zekerheid dan wanneer we kleurcodes gaan omtoveren naar kleurnamen."
    Laatst gewijzigd door FlorisW; 20-06-22 om 14:51.

  2. #2

    Standaard Re: Kleurcodes leren bekleding

    Dus de strekking van het verhaal ... ga naar een colourlock dealer en laat je kleur op maat maken. Soul is niet altijd soul. Mocassin is niet altijd Mocaassin (zelf ervaren). Daarnaast kan je kleur door UV verkleurd zijn.Dus bij gedeeltelijk bijwerken kan het ook lastig zijn.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •