Goedemiddag,
Niemand ervaring hiermee?
Mvg Arno
Goedemiddag allen
Ik ga even vloeken in de kerk. Bij mijn mini is de hemel een klein stukje los gelaten in het 'midden' vd auto. Auto word verkocht maar wil er toch iets aan proberen te doen.
Nu wil ik proberen om met een injectienaald plaatselijk wat lijm aan te brengen.
De lijm moet natuurlijk heel dun zijn en geen kleurverschil oid achter laten, iemand ideeën hiervoor?
Mvg Arno
Gevoelsmatig heb ik hetzelfde. Op Google echter toch een paar berichten tegen gekomen alleen nergens staat vermeld welke lijm ze gebruiken.
Ben ook al in contact met lijmfabrikant 3M maar daar ben ik ook nog niet veel wijzer.
Het is waarschijnlijk ook een zeer matige/tijdelijke oplossing maar kan niet hebben dat die hemel daar los komt
Ik heb dit ooit bij m'n 22 jaar oude A3 geprobeerd, maar was om 2 redenen geen succes: zoals @Superavenger69 al zei ga je vlekken van de lijm zien (ondanks dat het speciale textiellijm was) en daarnaast plakt het ook erg slecht omdat de foamlaag, die eigenlijk de hele oorzaak is van het loslaten van het hemel is, het goed hechten van de lijm verhinderd.![]()