Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 114

Onderwerp: Automatten

  1. #41
    Roofless wolfie030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    4.443
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ezel, steen, 3x.... zal nu dus wel goedkomen.... moet binnenkort ook maar eens aan andere matten, deze is bij de bestuurder helemaal door en nee, ik hoef geen zwart met zilveren bies
    1998 Cabrio 2.6 automaat (Daily leasel: VW Tiguan 1.4 TSI 150 pk)
    (Ex: '91 80 1.6/'92 80 2.6/'92 80 2.8q/'93 80 2.0/'97 A4 1.6/'98 A8 4.2)

  2. #42
    bartholomeo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    42
    Posts
    253
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    jaren geleden heb ik men gedacht op originele RS6 matten gezet.
    Jammer genoeg 250€ per stuk ( origineel dan wel ) maar zo mooi !


  3. #43
    bartholomeo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    42
    Posts
    253
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    nog eentje



  4. #44
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard derde setje binnen

    ,

    Ik ga de handel in met sets zwarte matten met een zilveren bies.
    De derde set is binnen !
    Natuurlijk in het zwart met zilveren bies :-? .

    Hoe moeilijk kan het zijn zeg ! Gewoon ff de nummers goed op een rij zetten en je klant tevreden houden.

    Ben wel tevreden over het snelle contact e.d. maar ze moeten zo langzaamaan maar eens een goede set gaan regelen anders kunnen ze de pot op

    Kijken wat ie te zeggen heeft op mijn e-mail, anders maar ergens anders mijn matjes vandaagn gaan halen.

    Ongeloofelijk ... hoe bestaat het.
    .....

    Iemand beter ervaringen met deze jongens (of wat mij betreft met andere leveranciers ?) ?

    Zal blijven posten iig (yep dat weten ze bij matten-online ook, je zou verwachten dat ze doorhebben dat ze hiermee ook een visitekaartje kunnen achterlaten ... niets is minder waar)

    Ik keep thou posted
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

  5. #45
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard

    KLeine correctie.

    De meeste nieuwe matten die ik binnen heb gekregen zijn een tint lichter dan de eerste 2 sets. Donkergrijs dus (in het licht buiten ff gechecked).
    Het is iig geen lichtgrijs, maar we komen langzaamaan in de buurt.

    De firma heeft nu aangeboden om alle matten af te halen en het geld terug te storten. Wordt vandaag nog gebeld. We zien het wel.
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)


  6. #46
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard

    Nou, ze hebben de handdoek in de ring gegooid :-?

    Ze redeneren dat ik niet tevreden ben over de kleur die ze geleverd hebben (gek he) .
    Nou ben ik niet echt kleurendoof en als ik fel zonlicht nodig heb om de set van kleur te onderscheiden van zwart (vorige sets) (deze is donkergrijs imho) dan is dat iig GEEN LICHTgrijs.

    Jammer, matten zien er verder netjes uit maar einde oefening voor ToeToeT.

    Ik ga weer verder sjoppen, heb hier de buik van vol.
    Een tip: Wil je nette zwarte matten (evt. met afwijkende kleur rand) bestel ze hier.
    Wil je iets anders... FORGET IT
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartholomeo
    jaren geleden heb ik men gedacht op originele RS6 matten gezet.
    Jammer genoeg 250€ per stuk ( origineel dan wel ) maar zo mooi !

    Hele mooie matten!

    Heb es een offerte-aanvraag gedaan bij http://www.logo-partners.nl/ met jouw mat als voorbeeld. Of zoiets haalbaar is om te maken.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    zoo dan...mooie matten, maar 250€ per stuk?
    Dennis
    ------------------------------
    http://Yulenka.nl

  10. #49
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard

    Ben nog steeds niet gebeld door de jongens om mijn matten terug gestuurd te krijgen (en mijn centjes terug :-? ).

    Bovendien kan je (ondanks de verpakking) al wel constateren dat de matten niet de perfecte vorm hebben (met name achter is duidelijk anders :oops: )


    Inmiddels wel een set gescoord op e-bay.
    Perfecte kleur, Matten achter een snippertje kleiner dan de originele (of zijn de oude uitgelopen ... zou me niet verbazen na 17 jaar).
    Rechtsvoor heeft een perfecte pasvorm, alleen de bestuurdersmat zit rechtsboven weer een knikje in . Hoe moeilijk is het om een mat NA te maken sjeezus. Kwaliteit is ook niet geweldig, maar ik moet zeggen dat het er nu binnenin een stuk netter en verzorgder uitzien 8) .
    We zien wel hoe het houdt, anders volgend jaar maar weer een nieuwe poging wagen ....

    http://cgi.ebay.de/Velours-Fussmatte...QQcmdZViewItem

    Deze dus gekocht, alleen het geleverde is niet exact als op de foto. (knikje zit hier niet bij de bestuurders-mat).

    Samen 52 euri....
    In ieder geval een netter ogend interieurtje want het kon ECHT niet meer
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Leeftijd
    60
    Posts
    848
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dovdmeer
    zoo dan...mooie matten, maar 250€ per stuk?
    Wat een waanzin zeg €250 p/stuk..
    Audi TT Roadster 2.0Tfsi

  12. #51
    moron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Posts
    598
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard automatten

    Hebben jullie deze al eens gezien :
    http://www.afterbuy.de/afterbuy/shop...x?shopid=65752
    of
    http://www.hoica.de/

    Groetjes Ronald.
    Ronald - lord of the 4 rings

  13. #52

    Standaard HOICA Matten

    Ik heb bij de Firma HOICA in Duitsland matten gekocht met een S-logo erop (alleen bij de matten voor) en moet zeggen dat ze er op het eerste gezicht best goed uitzien. Echter, na 2 weken vertonen ze al slijtage en dat terwijl ik nog helemaal niet veel heb gereden. Enkel 's-ochtends naar m'n werk en 's-middags weer terug en dat zo'n 15km. Ook is de kwaliteit van de stikrand nogal belabberd, die was bij de matten voorin al op 2 plaatsen gerafeld. Al met al niet echt aan te bevelen. Ook komt de kleur van de matten niet overeen met m'n interieur-kleur, hoewel ik dat wel precies had aangegeven. Misschien dat de kwaliteit wel beter is als je ze in een dikkere kwaliteit neemt maar daar zal de afwerking zelf wel hetzelfde van zijn. Gelukkig heb ik maar 60 Euro betaald dus de schade is niet erg groot. Maar even goed wil ik ze jullie niet aanbevelen.

  14. #53

    Standaard

    Ik heb de gok maar genomen om bij matten-online.nl te bestellen...

    Me is in afwachting dus... ;-)
    S6

  15. #54

    Standaard

    Ben benieuwd dEX, doe je effe een fotootje? Wellicht volg ik dan ook ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #55
    Roofless wolfie030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    4.443
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Ben benieuwd dEX, doe je effe een fotootje? Wellicht volg ik dan ook ...
    Idem hier, dameshakken zijn funest voor de matten..... (en nee, ik draag ze niet )
    1998 Cabrio 2.6 automaat (Daily leasel: VW Tiguan 1.4 TSI 150 pk)
    (Ex: '91 80 1.6/'92 80 2.6/'92 80 2.8q/'93 80 2.0/'97 A4 1.6/'98 A8 4.2)

  17. #56
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.857
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mischien de dame in kwestie een paar auto-schoenen cadeau doen? Rijdt ook stukken lekkerder, lijkt me.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #57

    Standaard Re: HOICA Matten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flash1970
    Ik heb bij de Firma HOICA in Duitsland matten gekocht met een S-logo erop (alleen bij de matten voor) en moet zeggen dat ze er op het eerste gezicht best goed uitzien. Echter, na 2 weken vertonen ze al slijtage en dat terwijl ik nog helemaal niet veel heb gereden. Enkel 's-ochtends naar m'n werk en 's-middags weer terug en dat zo'n 15km. Ook is de kwaliteit van de stikrand nogal belabberd, die was bij de matten voorin al op 2 plaatsen gerafeld. Al met al niet echt aan te bevelen. Ook komt de kleur van de matten niet overeen met m'n interieur-kleur, hoewel ik dat wel precies had aangegeven. Misschien dat de kwaliteit wel beter is als je ze in een dikkere kwaliteit neemt maar daar zal de afwerking zelf wel hetzelfde van zijn. Gelukkig heb ik maar 60 Euro betaald dus de schade is niet erg groot. Maar even goed wil ik ze jullie niet aanbevelen.
    Kan je wat foto's laten zien van deze matten?

  19. #58
    Roofless wolfie030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    4.443
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Mischien de dame in kwestie een paar auto-schoenen cadeau doen? Rijdt ook stukken lekkerder, lijkt me.
    Hmm, goed idee. Of het lekkerder rijdt... zij vindt hakken ook goed rijden (er zijn dingen die wij mannen nooit zullen begrijpen)
    1998 Cabrio 2.6 automaat (Daily leasel: VW Tiguan 1.4 TSI 150 pk)
    (Ex: '91 80 1.6/'92 80 2.6/'92 80 2.8q/'93 80 2.0/'97 A4 1.6/'98 A8 4.2)

  20. #59
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.857
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik moet de eerste vrouw die een paar schoenen weigert nog tegenkomen. :mrgreen:

    In Amerika is het standaard. Auto in, hakken uit en makkelijke schoenen aan.

    Ik kan niet eens rijden met leren zolen, doe mijn nette schoenen altijd meteen uit in de auto.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #60
    guido
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik kan niet eens rijden met leren zolen, doe mijn nette schoenen altijd meteen uit in de auto.
    Ik rijd altijd het lekkerst met werkschoenen aan. Door de stalen zolen voel je minder en trap je meer door

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •