Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: ben ff bezig...

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Wel lef zeg om het hele tapijt te verwijderen, dat is iets wat ik zelf niet snel zou doen. Is echt een kutklus om zoiets er weer netjes in te krijgen, zeker als de vorm er na het grondig schoonmaken gedeeltelijk uit is gegaan! R E S P E C T.

    Richard.
    Valt best mee allemaal vind ik..
    Bij jongere audi's is alles voorgevormd en dat blijft wel in vorm. Wat wel bij mijn ouwe 80 was, is dat de onderkant voorzien is van een soort kunststof laag die afbrokkelt na wat jaartjes....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Valt best mee allemaal vind ik..
    Bij jongere audi's is alles voorgevormd en dat blijft wel in vorm. Wat wel bij mijn ouwe 80 was, is dat de onderkant voorzien is van een soort kunststof laag die afbrokkelt na wat jaartjes....
    Had ik ook btje last van, dat brokkelen. Die vormvastheid is overigens juist een probleem geweest. Onder het dash in het midden moet je je tapijt een hoek van 90graden laten maken en omhoog laten steken, tussen de achterwand en een stuk van de ventilatieunit (die muurvast zit) in. Dit is echt een takkewerk omdat het tapijt voorgevormd is; er zit maw al een 90 graden hoek in, dat is dus erg lastig dat smalle richeltje om te krijgen als je begrijpt wat ik bedoelt...
    S4 B8 - couple of NSX'es :)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •