Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hoogte verstelbaar systeem bestuurderstoel

  1. #1

    Standaard Hoogte verstelbaar systeem bestuurderstoel

    Is er ook een systeem te krijgen voor de passagierstoel zodat deze ook in de hoogte verstelbaar is. Mischien het originele systeem van audi?

    Heb gekeken naar het systeem onder de chauffeurstoel maar dat krijg je bij mijn weten niet onder de passagierstoel. Correct me if i'm wrong
    Living in the fast lane of life, drive Audi

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Voor zover ik weet zit het in het frame van de stoelzitting. Je zult dus een frame van een Coupé moeten vinden (ik durf niet te zeggen of de vergrendeling voor de kantelende rugleuning ook zit op stoelframes van een 80 of 90 en bij een 100/200 zitten de stoelrails verder uit elkaar) en de onderkant omwisselen. Ik zou zelf best een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel willen hebben in mijn 80, maar alleen al het omzetten van schuim en bekleding is me teveel werk...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    t'Is natuurlijk maar net wat je er allemaal voor over hebt :wink: Maar inderdaad, het wordt dan wel een hoop werk en enig inzicht is natuurlijk vereist. Is er niet een unverseel systeem te krijgen?
    Living in the fast lane of life, drive Audi

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Gezien de enorme hoeveelheid verschillende systemen en maten lijkt me dat onwaarschijnlijk.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •