Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: A-stijlen Audi 80 typ 81 = Audi 90 typ 81

  1. #1

    Standaard A-stijlen Audi 80 typ 81 = Audi 90 typ 81

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de a-stijlen van het interieur voor mijn Audi 90 typ 81, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden.
    Ik dacht daarom om eens uit te kijken naar de a-stijlen van een Audi 80 typ 81? Passen de a-stijlen van een Audi 80 in een Audi 90, of zijn deze totaal anders?

  2. #2

    Standaard

    Yup, passen gewoon. Welke kleur zoek je?
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  3. #3

    Standaard

    Kleur blijft eigenlijk gelijk, ik zou ze willen gebruiken om tweeters met polyester in te bouwen en dan houd ik mijn originele als goed exemplaar.

  4. #4

    Standaard

    Uhm ja, dat snap ik dat ze hetzelfde moeten blijven. Maar welke kleur is dat? Ik heb misschien wel wat voor je liggen...
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  5. #5

    Standaard

    ik wil type81 geen handel door de neus boren maar is het dan niet makkelijker om het hele ding van polyester te maken met de ouden als mal? anders krijg je mischien spanningen in de verschillende materialen o.i.d. met rare scheuren enzo


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    Uhm ja, dat snap ik dat ze hetzelfde moeten blijven. Maar welke kleur is dat? Ik heb misschien wel wat voor je liggen...
    Sorry, ik was misschien niet duidelijk genoeg in mijn vorige post. De kleur speelt voor mij geen rol omdat ik de a-stijlen toch zal moeten verpassen en dus opnieuw zal moeten spuiten.

    Laat maar weten als je iets hebt liggen, graag zelfs!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman 100quattro
    ik wil type81 geen handel door de neus boren maar is het dan niet makkelijker om het hele ding van polyester te maken met de ouden als mal? anders krijg je mischien spanningen in de verschillende materialen o.i.d. met rare scheuren enzo
    Ja daar denk ik zeker aan, maar dan moet ik eerst een negatieve mal maken en dan terug de aangepaste deurlijst.
    Om nu die negatieve mal te kunnen maken, moet ik eerst de originele aanpassen en daarrond een mal trekken.
    Daarvoor wil ik dus knoeien met een stel reserve a-stijlen.
    Of maak ik het nu mezelf te moeilijk

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    ik heb er eens over nagedacht (ja ik heb soms, heel soms, van die dagen)
    dan lijkt het mij het beste om de bekleding en alle meuk van de stijl af te halen en die als basis te gebruiken voor hetgeen je van plan bent

    zo blijft de achterkant en de bevestiging gewoon origineel en op de voorkant kun je dan doen wat je niet laten kunt

  10. #9

    Standaard

    Hmmm...
    Ik heb die A-stijl er eens bij mij afgehaald en dat is gewoon 1 stuk plastic. Ik zie geen bekleding of achterkant met bevestiging?

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Bekleding kwam pas bij de nieuwere modellen, Herman.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11

    Standaard

    oja vroeger was alles beter
    zit ook gewoon met schroefjes vast toch? en niet met die [s:2d0a0056c4]klik[/s:2d0a0056c4]knap-dingetjes

  13. #12

    Standaard

    Zit vast met de deurrubbers. Niks geen schroefjes clipjes of andere ellende.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •