Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Leren interieur Audi Coupé

  1. #1

    Standaard Leren interieur Audi Coupé

    Hallo forum-leden,

    Mijn Audi Coupé 2.8E Quattro (zilver) heeft nu een lichtgrijs velours interieur en licht houten panelen in dashboard en zijkanten.

    Voor deze auto zoek ik zwart lederen bekleding in combinatie met (donker) wortelnotenhout, maar ik zie weinig aanbod van dit type interieur wat nog in mooie staat is. Ik heb me laten vertellen over bedrijven die het huidige interieur met leer kunnen bekleden, maar weet niet hoe dat uitpakt.

    Wie heeft ervaring en tips of weet leveranciers m.b.t. het realiseren van een mooi leren interieur (2e hands of op-maat maken) i.c.m. wortelnotenhout voor zo'n geweldige Coupé?

    Alvast dank!

  2. #2

    Standaard

    Audifreakzeeland en Franx kunnen jou daar vast meer over vertellen, die hebben beiden hun 80 typ89 laten bekleden met leer/skai
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de mijne laten doen door -Stoffeerderij Pvd Bosch- 073-5324050
    in Nuland (tussen Den Bosch en Oss).
    Audifreak heeft 'm in (ik meen) Rosendaal laten bekleden.
    En in Culemborg zit een goeie die er ook mee adverteerd op marktplaats.

    Bij deze:
    Succes... :wink:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de info. Ik zal eens wat info en prijzen bij deze bedrijven opvragen.

    ...Ik zag op de foto's van Audifreak dat het er wel erg strak uitziet. Dat maakt een auto heel wat mooier.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JBr
    Bedankt voor de info. Ik zal eens wat info en prijzen bij deze bedrijven opvragen.

    ...Ik zag op de foto's van Audifreak dat het er wel erg strak uitziet. Dat maakt een auto heel wat mooier.
    Er staat een foto van mijn interieur in mijn 'album'.

    Succes!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #6

    Standaard

    let wel goed op dat je ook autoleder krijgt en geen leder wat op bankstellen hoort, op een normaal interieur is dit niet zo`n probleem, maar bij een sport interieur moet je goed leder hebben dat niet te veel rekt, anders krijg je zo`n plooibak.. bij eurocars in culemborg gebruiken ze autoleder en heb ik laatst een tt gezien na stoffering in het rood leder en stond super..

  7. #7

    Standaard

    Franx, ziet er erg goed uit op die foto, mooi strak.

    Leon, ik heb dat inderdaad vaker gehoord: autoleer schijnt inderdaad een must te zijn, vooral bij intensief gebruik en vanwege de wat extremere temperaturen. Je verhaal over die TT geeft wel wat vertrouwen in het werk van dat bedrijf.

    Als er meer mensen zijn met goede (of slechte) ervaringen hebben met dit of ander bedrijf verneem ik dat nog graag...

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Het is wel beter om met 'autoleer' te laten bekleden, maar dat bied niet altijd een garantie hoor, Het is ook maar net hoe je ermee mee om gaat.
    Ik zie ook vaak fabriek 'afgemonteerd leer' (ook bij audi's) wat er naar 2a3 jaar als een vaatdoek omheen hangt. Laatst zag ik nog een 'Audi Cabrio' die ik alleen daarom al niet zou kopen....
    Ik moet toegeven dat mijn auto nu nog maar heel weinig kilometers rijdt en altijd binnenstaat. Daarbij houdt ik het leer ook goed bij, dus ik merk er niet zoveel van dat het door een meubelmaker is bekleed.
    So far, no complaints....
    Als je het laat bekleden denk ff na over nieuwe stoelvulling! daar zou ik niet op bezuinigen....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #9
    velg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    55
    Posts
    648
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Op Ebay staan meestal we een paar lederen interieuren te koop. Komt daar veel meer voor dan hier. Ik heb er zelf al 3 interieurs vandaan..

    Ik heb je een PM gestuurd met een voorbeeldje
    2013 Audi A5 Cabriolet1.8 TFSI S-Edition Gletsjerwit & 2016 Audi A3 1.4 TFSI Sportback Gletsjerwit

  11. #10

    Standaard

    :idea: Velg, thanx!

    Ja, die duitsers hebben wel wat meer gevoel voor het (bouwen en) completer aankleden van een auto. Daar zijn ook heel wat meer Coupé's, dus kans zal inderdaad veel groter zijn om iets uit bestaande auto te vinden. Ik zal het in de gaten houden... hoewel compleet nieuw - zonder gebruikssporen - bij bekleden me ook nog steeds een goede optie lijkt. To be continued...

  12. #11
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Aangeboden: Audi 80 cabrio luxe Zwart, donkerblauw leren interieur compl
    Prijs: vrpr. 1450,=
    Beschrijving: ---Aub bellen voor info 06-43036524 b.v.d---


    ---------Audi 80 cabrio b.j.93:-----------

    - Zwarte leren stoelen in hoogte verstelbaar met hoofsteunen.
    - zwarte achterbank compleet m.luidspreekers met doorseet zak naar achteren.
    - Zij panelen combinatie zwart blauw met noten houten strook.
    - schakel pok hoes.
    - Met achter zij luidspreekers.
    - Electrisch bedienings knoppen v rammen en spiegels.
    - Doorsteek zak voor skie's van uit de kofferbak.

    -Het hele interieur verkeer in perfecte staat.

    -Ik kan op dit moment niet reageren op biedingen via mail.

    Foto: Klik hier om de foto te bekijken
    Datum: 21-04-2004, 19:50
    Gezien: 65 keer bekeken.

    deze soms?
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  13. #12

    Standaard

    om te laten bekleden met zwart leer, wat kost dan ong Franx? .. Nuland, daar heb ik nog kennissen zitten, binnenkort maar es lobbieën dan

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolkast_Audi80
    om te laten bekleden met zwart leer, wat kost dan ong Franx? .. Nuland, daar heb ik nog kennissen zitten, binnenkort maar es lobbieën dan
    Zwart leer heeft hij op voorraad, ik wilde donkerblauw (was duurder vanwege apart bestellen).
    Hij heeft mijn interieur gedaan voor '1350 euro'. Ik heb er wel eerst een interieur bijgezocht om mijn originele te bewaren en ik heb er ook een set nieuwe betuurdersstoel vullingen bijgekocht. (dont take no risk).

    succes (anders kijk je eerst hoe je het bij de mijne vind staan, of die van Richard-'audifreak zeeland')
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #14

    Standaard

    Mooi prijsje, meestal zit je al goauw aan de €2000
    I like digging...

    Especially someone else his grave

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •