Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: hoe haal ik de cockpit los van mijn TT

  1. #1

    Standaard hoe haal ik de cockpit los van mijn TT

    Even een vraagje voor iemand die wellicht bij een audidealer werkzaam is.

    Achter twee raampjes van de cockpit zitten wat vlekjes die mij mateloos irriteren. Om dat schoon te maken moet ik dus het voorste gedeelte van de unit zien los te krijgen.

    Ik zie geen schroeven/bouten/drukknoppen/afdekklepjes waar ze eventueel achter verborgen zouden moeten zitten.

    wie o wie weet raad?

    gr
    Pim
    audi tt, all the way......no way

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet precies hoe het bij de TT in elkaar zit, maar wel bij andere Audi's.
    EErst moet je het omhulsel rond het stuur verwijderen door een paar schroefjes los te draaien onder het stuuromhulsel.
    Daarna kun je dit omhulsel verwijderen en dan zie je de schroefjes voor de unit waarschijnlijk wel zitten.

    Ik hoop dat dit voor de TT ook zo is, maar kan me moeilijk iets anders voorstellen.
    Audi Coupe 2.3E 1989

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    303
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard

    kijk even op www.tt-eifel.de
    Hier staat met behulp van foto's uitgelegd hoe je de klokkenwinkel eruit kunt halen.
    Ik heb alleen geen idee of je de tellers ook uit elkaar kunt halen, pas in ieder geval op want het is electronica.

  4. #4

    Standaard

    dank je BarTT, ik was er intussen al uit, heb gewoon een site gezocht van een leverancier van gekleurde tellerplaten voor audi. Deze hadden een keurig pdf-je met foto's. Is met de juiste beschrijving een fluitje van een cent, zo een cockpit loshalen....
    audi tt, all the way......no way

  5. #5
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Post je dan ook even de url naar de .pdf ?
    Kan handig zijn voor andere mensen met dezelfde vraag....
    (rond het topic ook mooi af :wink: )

    Grtz . Arlo
    One liter, driver's licence eater...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •