Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: 12volts aansluiting in niet roker uitvoering a3 Sportback

  1. #1

    Standaard 12volts aansluiting in niet roker uitvoering a3 Sportback

    Goedenavond allemaal,

    Ik heb een a3 1.9 tdi sportback besteld met een niet rokers uitvoering. Nou heb ik de folder/prijslijst nog eens bestudeerd van de a3 sportback. Nou staat daar op laatste pagina een onduidelijke foto van interieur zonder aansteker/12 volts aansluitng. Ik was benieuwd of er nu wel of geen 12 volts aansluiting voor in de auto zit bij een niet rokers uitvoering.
    Als iemand die ook een nieuwe a3 sb niet roker uitvoering heeft een foto voor mij kan maken hoe het dashbord er dan uitziet.

    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    zit er dan geen asbak in? kan je daar zoveel op besparen dan ? wat zit er dan ipv de asbak

  3. #3

    Standaard

    Peukebak... :-D


    Ik heb eens begrepen dat de Passat standaard zou worden geleverd zonder asbak, die alleen tegen meerprijs leverbaar was.

    Ik weet niet of dit onzalig plan daadwerkelijk tot uitvoer is gebracht, maar misschien kunnen de kenners van dat model meer vertellen?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #4
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Nog nooit van gehoord.
    Groeten Jonny

  5. #5
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Ja hoor. Zit een 12volts aansluiting in. Asbak is nu een bergvak geworden. (een open vak, vind het ideaal voor pennen en memoblaadjes) Ik geloof dat het vak wel te zien is op een van mijn foto's in mijn album.
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)


  6. #6

  7. #7
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman 100quattro
    en waar laat je de as dan?
    Zeg ook niet dat er een "aansteker" in zit. Je kunt hier bijvoorbeeld ook je niet standaard carkit inpluggen.
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  8. Ad
  9. #8
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Sorry, volgens mij snapte ik je niet... Ik heb nooit gerookt dus heb ook niets met as. :-D
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  10. #9

    Standaard

    hij zit er gewoon in gelukkig, net even navraag gedaan...

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvos60
    Sorry, volgens mij snapte ik je niet... Ik heb nooit gerookt dus heb ook niets met as. :-D
    moet je eens proberen joh, je weet niet wat je mist

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •