Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: deurpanelen

  1. #1

    Standaard deurpanelen

    hoe kan ik bij mijn 80 avant uit 1994 de achterste deurpanelen verwijderen,omdat ik de bestaande luidsprekers wil vervangen?
    deze zitten erg vast maar ik wil niets slopen

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    ff bij -zoeken-kijken
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  3. #3
    80B4ever
    Guest

    Standaard

    Je moet de volgende dingen losschroeven:
    • 1 schroefje aan weerskanten boven op de hoeken van het paneel;
    • deurhendel; trek de deurhendel "open", dan kun je onder in het hoekje een kruiskopschroef zien zitten die je los met schroeven. Als deze eruit is kan je de complete hendel schuin naar voren uit het duerpaneel trekken. Vervolgens moet je dan het klemmetje van de trekkabel verwijderen en die kabel uit de hendel haken;
    • Schroefje(s) aan de onderkant van de deurgreep verwijderen (weet zo uit m'n hoofd niet of dat er 1 of 2 zijn). Hierna kan je de binnenschaal van de hndgreep verwijderen waarna er 2 grote schroeven zichtbaar worden waarmee het deurpaneel op de deur vast zit. Ook deze verwijderen.
    • Raamslinger; het zwarte kapje verwijderen door tussen draaiknop en zwarte plaatje een schroevedraaiertje te zetten en het kapje er vervolgens af te schuiven. Nu wordt de schroef zichtbaar waarmee de raamhendel vastzit.
    • Als dit allemaal los is kun je het deurpaneel naar boven schuiven, en zo van de deur af nemen. Opletten dat je de rubberen strookjes die tussen de haken van deurpaneel en deurplaat zitten niet kwijt raakt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •