Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Middentunnel A3 8L

  1. #1

    Standaard Middentunnel A3 8L

    In mijn A3 ben ik onlangs aan de slag gegaan met het inbouwen van een composetje, versterker en subwoofer.
    De voedingskabel ligt incl. de remote naar achter en de speakerkabels langs de andere zijde naar voren. Nu moet ik mijn RCA kabels nog kwijt alleen heb ik geen idee hoe ik de middentunnel incl. armsteun moet verwijderen.. iemand dit al vaker gedaan en een simpele how to?

  2. #2

    Standaard

    Waarom wil je die via het midden naar achteren krijgen dan? Denk dat via de zijkant het een stuk eenvoudiger gaat, zo heb ik het ook gedaan. IIG het middenconsole er uit:

    - dopjes/schroefjes aan de zijkant verwijderen
    - handremhoes verwijderen (naar voren trekken in geval van plastic versie)
    - pookhoes loshalen

    Als je dat gedaan hebt kan die naar achteren/boven geschoven worden. Let op je OBD stekker onder de asbak!

    Armsteun is te verwijderen door de asbak achter er uit te halen. Volgens mij zat die met inbus boutjes vast.
    Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Via de linker zijkant ligt m´n + kabel en remote en via de rechter zijkant liggen de speakerkabels...

    thnx voor de informatie! krijg alleen m'n pookhoes niet weg :S

  4. #4

    Standaard

    Pookhoes is vrij eenvoudig. Onderaan zit een plastic rand om de hoes heen. Deze zit aan de achterkant (kant van de handrem) vastgeklikt. Als je aan die kant deze omhoog trekt gaat deze los. De complete pook hoeft er niet af, kan wel evt door het klemmetje bovenaan met een tangetje even open te knijpen.
    Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen.

  5. #5

    Standaard

    Is allemaal gelukt.. we hebben de middentunnel kunnen laten zitten. Wel losgeschroefd.. zodat er iets beweging inzat.. toen uit de opening waar de draden naar beneden getrokken naar de stoel rails.. omdat je daar een beetje ruimte had.. en toen vanaf daar weer naar boven onder de achterbank... ging vrij simpel... en heb nu alles naar mn zin weggewerkt... bedankt voor de antwoorden!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •