Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Nieuwe vloerbedekking + isolatie

  1. #1

    Standaard Nieuwe vloerbedekking + isolatie

    Goed, ik ben bezig met de 'restauratie' van m'n 200 5T zeg maar, en ik heb nu het hele interieur er uitgehaald, teneinde de bodem te reinigen.

    Voor wat betreft de vloerbedekking die erin zit (soort hoogpolig) ben ik na grondige reiniging met de hoge druk lans en shampoo tot de conclusie gekomen dat het dus niet meer te redden is (roestplekken erin van dingen die erop hebben gelegen voor een paar jaar). Nu wil ik daar zeg maar nieuwe vloerbedekking in leggen, echter het is natuurlijk helemaal in vorm die vloerbedekking, nu is mijn vraag, kan ik daar eenvoudig nieuwe vloerbedekking inleggen? zijn er toko's die zoiets na kunnen maken? of wil gewoon vloerbedekking ook in pas vorm te drukken zijn?

    Verder, heb ik alle isolatie materiaal ook verwijderd v/d bodem, en dat is nogal vochtig omdat er een gat in de bodem zit. Dat wordt gerepareerd, echter, het lijkt speciaal isolatie materiaal, kan ik gewoon naar de bouwmarkt gaan, en glaswol halen, en dat op maat snijden, en in de auto zetten?
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    :foto:

    hehe

  3. #3

    Standaard

    Jajajajajaja, mijn digi-cam heeft het begeven, maar a.s. zaterdag ben ik weer aan het klussen, tenminste, hoop ik, en dan ga ik pics maken
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  4. #4
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.704
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Dat soort orgi geluid demping is van huis uit water opnemend. Je kunt ook (zoals veel gebeurt) underboddycoting gebruiken.
    Bij bouwmarkten is het eigenlijk bedoeld voor thuis/campeerhuisjes.
    voordeel:
    neemt geen vocht op
    makelijk te verwerken vooral in onder tussen hoekjes en gaatjes.
    geluiddempend
    tegen :
    niet orgi
    leek denkt dat je iets verbergt.
    Dyna matten zijn ook goed mogelijk maar in dit verhaal nogal kostbaar.

    vloerbedekking kan je op maat laten maken bij een bekledings bedrijf,
    normale vloerbedekking is anders van constructie en de manier van leggen is natuurlijk ook anders. bij een bekledings bedrijf heb je keuze uit div soorten en kleuren( zeker iets te vinden wat erop lijkt maar hetzelfde moet ook nog te vinden zijn)
    bekleding plaatsen in bv auto's houd in eerst de opstaande delen dan de horizontale delen. niet vergeten evt rubber inzet stukken (ook hier zijn div soorten verkrijgbaar)
    Dus mijn tip neem contact op met een paar bekledings bedrijven.

    ps bewaar ff de oude bekleding als pasmaat.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •