Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: verwarming/ventilatie regelaar

  1. #1

    Standaard verwarming/ventilatie regelaar

    ineens kan ik de verwarming van mijn Audi 80 1994 niet meer aanzetten. Ik kan de temperatuur regelaar niet verder dat het blauwe deel naar rechts draaien. Weet iemand hoe ik bij de regelklep kom, ik denk dat er wat tussen zit waardoor de klep niet meer open kan.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.893
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Yikes... kachelwerkzaamheden bij de type 89 en B4 betekenen meestal dat het dashboard eruit moet.

    Je kunt even voorzichtig achter de console voelen of er niet per ongeluk een stuk draadboom van de radio tussen de bowdenkabel is gekomen...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Je kunt even voorzichtig achter de console voelen of er niet per ongeluk een stuk draadboom van de radio tussen de bowdenkabel is gekomen...
    Dit heb ik toendertijd ook gehad bij mijn type89, daar was het iso-blok er op een of andere manier tussen gekomen.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  4. #4

    Standaard

    Thanks Guys!!!

    Inderdaad Radio eruit gehaald, baalde eerst want ondanks dat ik alle snoeren en draden daar weggehaald had was het probleem nogsteeds daar. Toen met een lampje achter het paneel gekeken, daar zag ik dat er een tulpstekertje in het mechanisme lag. Dit zorgde ervoor dat radarwieltjes niet verder konden. Met wat kunst en vliegwerk wegkunnen halen en... probleem opgelost!!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •