Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Inbouwen 3 VDO meters (oliedruk+temp en voltmeter)

  1. #21

    Standaard VDO meters

    Ik heb het setje vandaag binnengekregen waar ik in mijn startbericht over sprak. Blijkt het een setje te zijn uit een audi 80 van voor 1990, past dus niet in een 1992 B4. Gelukkig wil de vorige eigenaar ze terugnemen onder aftrek van de verzendkosten. Voorlopig ben ik even genezen. Ik heb echter nog geen bericht gelezen van een forumlid met een 80 B4 2.6 die zo'n setje heeft ingebouwd. Was toch wel benieuwd of het bedoelde stekkertje al in het dashboard lag......
    Driving the Audi 80 avant 2.6 is life, the rest is just waisting time.

  2. #22

    Standaard VDO meters

    Ik heb het setje vandaag binnengekregen waar ik in mijn startbericht over sprak. :P Blijkt het een setje te zijn uit een audi 80 van voor 1990, past dus niet in een 1992 B4. Gelukkig wil de vorige eigenaar ze terugnemen onder aftrek van de verzendkosten. Voorlopig ben ik even genezen. Ik heb echter nog geen bericht gelezen van een forumlid met een 80 B4 2.6 die zo'n setje heeft ingebouwd. Was toch wel benieuwd of het bedoelde stekkertje al in het dashboard lag......
    Driving the Audi 80 avant 2.6 is life, the rest is just waisting time.

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Passen de metertjes niet in een (betaalbaar?) paneeltje wat je bij de dealer kunt vinden?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24

    Standaard metertjes

    Beste Tom,
    Ik ga graag voor iets origineels, de metertjes die nu alweer op de terugreis zijn, zagen er ook v.w.b. de lay-out anders uit. Zou dus niet echt netjes staan in mijn auto.
    Driving the Audi 80 avant 2.6 is life, the rest is just waisting time.

  5. #25

    Standaard Re: metertjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80 avant
    Beste Tom,
    Ik ga graag voor iets origineels, de metertjes die nu alweer op de terugreis zijn, zagen er ook v.w.b. de lay-out anders uit. Zou dus niet echt netjes staan in mijn auto.
    Jij hebt dus een setje nodig wat uit een geheel bestaat. Ik heb zo'n setje gekocht destijds voor de sier. Geen idee of die het doet.
    In de loop der jaren dat die (voor de sier) in de auto zat is het laatste zwarte display eraf gebladerd en het glaasje was gescheurd (om een nieuwe print op te zetten).
    Die heeft een 1 stekkeraansluiting namelijk.
    Van dat setje heb ik het houten front kunnen gebruiken in mijn huidigsetje voor de rest had/heb ik er niks aan.

    Ik heb al het punt gestaan om hem weg te gooien.... Als jij er iets mee kunt mag je hem zo hebben (al is het maar voor de onderdeelnr's ofzo)
    Misschien doet ie het gewoon en kun je hem weer kompleet maken.

    Je zou dan b.v witte tellerplaatjes erin kunnen zetten (laatste zwarte is kapot. Moet er dan 'frontje' en 'kunstofglas-glasplaatje(s)' bijzoeken en dan heb je 'zei het via een omweg' een setje......

    En anders gooi jij hem toch weg ipv mij..........
    (laat maar horen)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    franx als 80 avant em niet wil hebben, dan heb ik serieuse intresse,

    ik heb nu een setje besteld (80 euro incl kabelboom en sensoren) deze bestaat uit 1 geheel en is gelukkig geen hout inleg, maar voor spareparts en om te proberen met passen etc. zou ik een 2e goed kunnen gebruiken.

    Friso.
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  7. #27

    Standaard setje meters

    Beste Franx,
    Bedankt voor het aanbod, maar ik laat dit even voorbijgaan omdat ik eerst wil uitzoeken of die stekker nu wel of niet al in het dashboard zit.
    Ik vind dit toch wel een te gek forum en ik geniet ook elke dag meer van Audi. Ik had vandaag een collega in de auto, die al jaren mercedes rijdt en zijn mond viel open.... wat is deze Audi stil en wat zit er een power in deze auto. Ik had eigenlijk gelijk moeten zeggen : Kopen? Maar dat doe ik niet. Voorlopig is het rijden en genieten!
    Nogmaals bedankt voor het aanbod.
    Groeten
    80 avant
    Driving the Audi 80 avant 2.6 is life, the rest is just waisting time.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Mooi dat je zo tevreden bent! Het zijn ook gewoon prachtige wagens en hun tijd vaak ver vooruit.
    Heb net problemen met het abs systeem opgelost. Was ff balen dat het niet goed werkte maar de voldoening als je het zelf weer op kunt lossen is groot. voordeel van deze wagens, met name de oudere modellen voor '95, is dat ze niet supergecompliceerd zijn. Alles is goed zelf te doen. En als het gefixed is rijdt het weer heerlijk. 8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    oeh oeh
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  11. #30
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Mooi dat je zo tevreden bent! Het zijn ook gewoon prachtige wagens en hun tijd vaak ver vooruit.
    Heb net problemen met het abs systeem opgelost. Was ff balen dat het niet goed werkte maar de voldoening als je het zelf weer op kunt lossen is groot. voordeel van deze wagens, met name de oudere modellen voor '95, is dat ze niet supergecompliceerd zijn. Alles is goed zelf te doen. En als het gefixed is rijdt het weer heerlijk. 8)
    Offtopic :
    Wat had jij voor problemen met je ABS ?
    Ik heb ook wat gezeik ermee.....
    "In Nederland mag niks, maar is alles toegestaan."

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friso
    franx als 80 avant em niet wil hebben, dan heb ik serieuse intresse,

    ik heb nu een setje besteld (80 euro incl kabelboom en sensoren) deze bestaat uit 1 geheel en is gelukkig geen hout inleg, maar voor spareparts en om te proberen met passen etc. zou ik een 2e goed kunnen gebruiken.

    Friso.
    Das goed Friso, ik zoek 'm vanavond ff op voor je en dan neem ik hem zondag voor je mee naar Breukelen (Jij kwam toch ook?)

    Greetz
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #32

    Standaard Re: setje meters

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80 avant
    Beste Franx,
    Bedankt voor het aanbod, maar ik laat dit even voorbijgaan omdat ik eerst wil uitzoeken of die stekker nu wel of niet al in het dashboard zit.
    Ik vind dit toch wel een te gek forum en ik geniet ook elke dag meer van Audi. Ik had vandaag een collega in de auto, die al jaren mercedes rijdt en zijn mond viel open.... wat is deze Audi stil en wat zit er een power in deze auto. Ik had eigenlijk gelijk moeten zeggen : Kopen? Maar dat doe ik niet. Voorlopig is het rijden en genieten!
    Nogmaals bedankt voor het aanbod.
    Groeten
    80 avant
    Geeft niet. zoals je ziet kan ik Frisooke er blij mee maken....
    Groeten Frank :wink:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    tnx!!
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •