Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
Resultaten 281 tot 286 van de 286

Onderwerp: Het grote "post je sonniboys pics" topic

  1. #281

    Standaard Re: Het grote "post je sonniboys pics" topic

    Bedankt, ik weet genoeg! Ik zie het namelijk bij jou ook heel lichtjes op beide foto's. Onderin het raam zie je ook dat het doek niet helemaal strak staat.
    Het is geen vouw, maar wel een bolling. Op de 2de foto zie je onderin dat de lichtinval in de gaatjes net iets anders is, daar heb je ook net wat meer stof zitten....Waarschijnlijk had ik iets te hoge verwachtingen....

  2. #282
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "post je sonniboys pics" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk Berichten
    Bedankt, ik weet genoeg! Ik zie het namelijk bij jou ook heel lichtjes op beide foto's. Onderin het raam zie je ook dat het doek niet helemaal strak staat.
    Het is geen vouw, maar wel een bolling. Op de 2de foto zie je onderin dat de lichtinval in de gaatjes net iets anders is, daar heb je ook net wat meer stof zitten....Waarschijnlijk had ik iets te hoge verwachtingen....
    Ik zie het nu ook. Dat wordt zaterdag op de kop de laadruimte in, want dit mag natuurlijk niet.....
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  3. #283
    sorrento's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote "post je sonniboys pics" topic

    Ik heb vandaag mijn sonniboys binnengekregen voor mijn a3 SB '08. Ik krijg het scherm voor de ruit van de achterklep er niet strak in, als ik dan in de binnenspiegel kijk dan irriteert mij dat Heeft iemand tips?

  4. #284
    Sjonnnies's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Posts
    288
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote "post je sonniboys pics" topic

    Ik heb via Marktplaats een set Sonniboys gekocht maar mis de bevestiging klemmen. Alleen op het achterscherm zaten 2 clips. Moeten er hier meer van die clips op? Scherm zit redelijk, maar kan beter. Dan de kleine schermen, die kon ik vastklemmen, maar nu heb ik helemaal niets om de schermen op de zijramen vast te zetten. Wat heb ik hier precies voor nodig?

  5. #285
    Sjonnnies's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Posts
    288
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het grote "post je sonniboys pics" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjonnnies Bekijk Berichten
    Ik heb via Marktplaats een set Sonniboys gekocht maar mis de bevestiging klemmen. Alleen op het achterscherm zaten 2 clips. Moeten er hier meer van die clips op? Scherm zit redelijk, maar kan beter. Dan de kleine schermen, die kon ik vastklemmen, maar nu heb ik helemaal niets om de schermen op de zijramen vast te zetten. Wat heb ik hier precies voor nodig?
    Ik heb een mail naar Sonniboy gestuurd en inmiddels antwoord gekregen welke klemmen in precies nodig heb.
    Audi A4 B8 Facelift Sedan 2012


  6. #286

    Standaard Re: Het grote "post je sonniboys pics" topic

    Is er iemand die de Sonniboys als eens heeft vergeleken met de “Audi originele accessoires”-zonneschermen? Of zijn dat gewoon dezelfde met een audi-logo-prijstoeslag?
    Betreft in mijn geval een c8 avant; voorlopig biedt nog geen van beide deze schermpjes aan, maar dat komt vast nog wel... Kwestie van te weten of ik de schermpjes van de eerste aanbieder kies of beter wacht op de tweede aanbieder...
    Laatst gewijzigd door Jors Troelie; 07-07-19 om 10:15.

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •