Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 63

Onderwerp: middenconsole spuiten, tips?

  1. #41

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    vind het echt een stuk beter als het oude, nu kan je hem netjes gaan maken maar je hebt iig een idee hoe het staat

    naar mijn mening 10x dikker
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  2. #42

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMBR Bekijk Berichten
    vind het echt een stuk beter als het oude, nu kan je hem netjes gaan maken maar je hebt iig een idee hoe het staat

    naar mijn mening 10x dikker
    ja precies! alles op zn tijd

    volgende stap zijn nieuwe achterlichten net als jou!

  3. #43

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    maken de achterkant ook een stuk breder zijn rond de 90 euro volgens mij
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  4. #44

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMBR Bekijk Berichten
    maken de achterkant ook een stuk breder zijn rond de 90 euro volgens mij
    ja klopt 45 per stuk hier bij de audishop

  5. #45

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    een jaar geleden heb ik het middenconsole gedaan zoals op de foto t zien is maar zei toen al dat ik er niet 100procent tevreden mee was, ik ga binnen kort een dashboard knop monteren en een nieuwe verlichte schakelpook dus dan moet het console eruit..
    ik neem nu gelijk gebruik van de gelegenheid dat hij eruit is en wil het deze x goed doen, ik wil hem echt zo strak hebben als een zwarte spiegel!
    hoe kan ik dit het beste doen zonder 3uur t schuren en 26lagen t spuiten.. naar een prof. spuiter brengen of iets van een smeersel of plamuur laagje erover heen t smeren of iets dergelijk zodat de onder grond strak is zonder krasjes...


  6. #46
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.868
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Een spuitplamuur zorgt ervoor dat de boel gladder wordt. Helaas wordt het daar ook kwetsbaarder van.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #47

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    dus de beste optie als ik het perfect wil krijgen is hem naar een spuiter brengen!? wat denk je dat dat ongv zal gaan kosten? een euro of 40? en dan kan ik neem ik aan kiezen tussen al kleuren die er bestaan, zoja welke kleur zwart moet ik dan hebben?

  8. Ad
  9. #48
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.868
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Dat zou ik niet meer met jouw al gespoten exemplaar doen. Als de lak niet gaat reageren wordt het sowieso niet mooi omdat-ie bekrast is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #49
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Kun je niet op eBay of misschien MP ook nog wel een andere middenconsole in kleur soul shwarz scoren ipv te laten spuiten?

  11. #50

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Dat zou ik niet meer met jouw al gespoten exemplaar doen. Als de lak niet gaat reageren wordt het sowieso niet mooi omdat-ie bekrast is.
    echt? maar een bumper kan je wel blijven spuiten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Kun je niet op eBay of misschien MP ook nog wel een andere middenconsole in kleur soul shwarz scoren ipv te laten spuiten?
    ja jij bedoeld gewoon een mat zwarte? ja zou mischien best wel kunnen, maar wil hem hoogglans hebben

  12. #51
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.868
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R010 Bekijk Berichten
    echt? maar een bumper kan je wel blijven spuiten?
    Wie zegt dat?

    Het wil nog wel eens gebeuren dat lak uit spuitbussen reageert met professioneel spuitwerk. Ik denk dat het lastig wordt om een spuiter te vinden die dit wil doen, ook omdat-ie niet weet hoe jij het hebt voorbehandeld.

    Meerdere lagen lak op elkaar is ook niet altijd een goed plan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #52

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Dat zou ik niet meer met jouw al gespoten exemplaar doen. Als de lak niet gaat reageren wordt het sowieso niet mooi omdat-ie bekrast is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Kun je niet op eBay of misschien MP ook nog wel een andere middenconsole in kleur soul shwarz scoren ipv te laten spuiten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Wie zegt dat?

    Het wil nog wel eens gebeuren dat lak uit spuitbussen reageert met professioneel spuitwerk. Ik denk dat het lastig wordt om een spuiter te vinden die dit wil doen, ook omdat-ie niet weet hoe jij het hebt voorbehandeld.

    Meerdere lagen lak op elkaar is ook niet altijd een goed plan.
    hmmm okee, dus het verstandigste is mischien wel gewoon niks eraan t doen en het zo laten...

  14. #53
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Ja ik bedoel idd een mat zwarte console erin. Ik ben zelf niet van bling bling en je zou sowieso over het eerste verf met zacht schuurpapier moeten schuren en dan een nieuw laagje aanbrengen.

    i.i.g. was er keuze zat op eBay:

    Mittelkonsole A3 8L
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 17-05-11 om 23:41.

  15. #54
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    wat je ook kan doen om alles nog makkelijker te houden is van een sloper of waar een nieuw console te kopen, glad schuren over de korrel 1200 ontvetten en daarna gewoon hoogglans zwart folie er overheen.

  16. #55

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergmans Bekijk Berichten
    wat je ook kan doen om alles nog makkelijker te houden is van een sloper of waar een nieuw console te kopen, glad schuren over de korrel 1200 ontvetten en daarna gewoon hoogglans zwart folie er overheen.
    ja heb ook een folie zitten denken maar weet niet of ik dat wel zo netje krijg zodat je aan de bij de knoppen niet ziet dat het folie is de randjes, waarom moet ik dan een nieuw consol hebben? kan ik de mijne niet gewoon opnieuw schuren ontvetten en plakken?

  17. #56
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.868
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Dat kan de folie-expert misschien wel zeggen. Die folie is vrij plooibaar en daarom dun, dus je ziet er snel wat doorheen. Met een nieuw paneeltje (kost misschien helemaal niet zoveel) heb je dan een perfecte basis.

    Nog eens naar je foto's gekeken- het hele dashboard is mat en de knoppen in je paneel ook. Persoonlijk zou ik het paneel dan ook mat houden. Dat is ook makkelijker te spuiten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #57

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Dat kan de folie-expert misschien wel zeggen. Die folie is vrij plooibaar en daarom dun, dus je ziet er snel wat doorheen. Met een nieuw paneeltje (kost misschien helemaal niet zoveel) heb je dan een perfecte basis.

    Nog eens naar je foto's gekeken- het hele dashboard is mat en de knoppen in je paneel ook. Persoonlijk zou ik het paneel dan ook mat houden. Dat is ook makkelijker te spuiten.
    sja ik weet al wat ik doe gewoon me oude consol lichtjes opschuren plastic primer eroverheen en als t moet 20/30 lagen hoogglans er overheen, neem aan dat het toch wel een keer goed moet dekken zodat de ondergrond niet meer t zien is! desnoods eerst mat als onderlaag en daar overheen de hoogglans!

  19. #58
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R010 Bekijk Berichten
    ja heb ook een folie zitten denken maar weet niet of ik dat wel zo netje krijg zodat je aan de bij de knoppen niet ziet dat het folie is de randjes, waarom moet ik dan een nieuw consol hebben? kan ik de mijne niet gewoon opnieuw schuren ontvetten en plakken?
    Dat kan zeker:

    1268947805_6_1oWj.jpg1268947810_6_ORNJ.jpg1268947818_6_IOkm.jpg
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  20. #59

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    ben gister al langs de spuiter geweest, moet hem vrijdag ff belle of hij volgende week weer een zwarte auto moet spuiten dan moet ik me middenconsole licht opschuren dat er geen krasjes meet t zien zijn, dan ontvetten met wasbenzine zegt hij en dan spuit hij hem voor 2tientjes!

  21. #60

    Standaard Re: middenconsole spuiten, tips?

    vandaag bij de gamma geweest voor schuurpapier maar die gaan maar tot 400 en dat vond ik al erg glad... hoe kom ik dan aan 1200..?

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •