Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Dimmende binnen- en buitenspiegels

  1. #21
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb een S3 uit 2000, hoe zie ik of ik dimmende spiegels heb? Kan dit alleen door t te testen of kan je dit aan de buitenkan ook al zien.

    Mijn buitenspiegels zijn van wat donkerder glas.

  2. #22
    Casper_S4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.042
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Merk je heel snel, in het donker bij achteropkomend verkeer. Tevens heb je aan de voorkant van het binnenspiegel een electrisch oog zitten...
    Twee keer vier is V8

  3. #23

    Standaard

    Ik heb een dimmende binnenspiegel in de a8 (te zien aan het oogje aan de voorkant (interieur zijde) en aan de achterkant (voorruit zijde)).

    Maar volgens mij heb ik geen dimmende buitenspiegels, ze zijn wel beetje blauw van kleur (is altijd toch? :P)...

    Was het niet standaard op een A8? zal wel niet he haha
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  4. #24

    Standaard

    Als je zelf dimmende buitenspiegels hebt zit er een zwart plastic randje rond het spiegelglas en bij niet dimmende zit er niets rond


    Ella

  5. #25

    Standaard

    OOO is dat dat zwarte randje.. Ow, ik had t een keer gezien.. i kdacht dat t gewoon mislukte spiegels waren haha... ow ok nu weet ik t
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulK
    Ik heb een S3 uit 2000, hoe zie ik of ik dimmende spiegels heb? Kan dit alleen door t te testen of kan je dit aan de buitenkan ook al zien.

    Mijn buitenspiegels zijn van wat donkerder glas.

    als ik mijn achteruit inschakel dimt hij ook {waarom weet ik niet}
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  7. #27
    Casper_S4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.042
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Alternatief: kijk op de optielijst/sticker in het onderhoudsboekie. Dimmende binnenspiegel en buitenspiegel zijn vaak twee afzonderlijke opties.
    Twee keer vier is V8

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Ik had een dimmende binnenspiegel maar weet iemand of dit door te meten is? Daar momenteel alleen nog mijn buitenspiegels dimmen...

  10. #29

    Standaard

    zoeken naar sensors op de spiegel dan weet je het
    een aan de voorkant en een aan de achterkant
    3 keer links is ook rechts

  11. #30

    Standaard

    Van het weekend de spiegel uit elkaar gehaald, maar ik kan eigenlijk maar één conclusie trekken hij doet het niet meer en waar dat aan ligt dat weet ik echt niet. Niemand een idee? Ik vind vervangen een mogelijke oplossing maar dit is wel een dure. Alles zier er nog goed uit en de buitenspiegels dimmen wel gewoon. alvast bedankt

  12. #31
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.478
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azesje
    CD heeft er zat liggen ? weet je dat zeker Steven? is nog nooit geweest zover ik weet
    Hij demonteert zat auto's en toen ik bij hem de spiegel haalde voor m'n Audi 100 hoefde ik de mooiste maar uit te zoeken.
    Zo haalde ik voor een paar rot-centen een puntgaaf exemplaar uit een A6.
    Ik heb toen nog een topic over de inbouw gemaakt.

    Ik kan me niet voorstellen dat hij alleen nog maar normale binnenspiegels heeft liggen. Buitenspiegels in goede staat zijn wél zeldzaam..
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  13. #32

    Standaard

    Buitenspiegels werken in ieder geval met een vloeistof er in. Bij overdracht van m'n Allroad moest deze vervangen worden, vloeistof stond onderin de spiegel, helemaal geelig. Kost normaal zo'n 250-300 euro per stuk (alleen voor glas). De binnenspiegel zit een sensor in 't midden, geen idee hoe dat werkt misschien ook met vloeistof ?
    First you work to drive, then you drive to work

  14. #33

    Standaard

    Steven,dat topic heeft mij ertoe gebracht ook een dimmende spiegel te willen :-D
    Ben toen gaan bellen naar jan en alleman en CD ,helaas niets,daarom mijn opmerking
    heb hem naderhand via E bay duitsland gekocht
    3 keer links is ook rechts

  15. #34
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.478
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ja zelf dimmende binnenspiegels schoppen bibs
    Als de buitenspiegels dan ook mee dimmen is het helemaal uber.
    M'n A8 heeft dat namelijk en het is echt een hele prettige feature :mrgreen:
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  16. #35

    Standaard

    Dimmende binnen- en buitenspiegels zijn een zegen :-D Op mijn A8 was er eentje stuk, er kwam een soort van rode vloeistof uit :-? Toen gebeld met Coen Donkers met de vraag wat een nieuwe kostte. Er bleken verschillende spiegels te bestaan, convex of niet convex, dimmend of niet dimmend etc. Bij CD adviseerden ze de goedkoopste (89,--), want "een spiegel is een spiegel, je kunt er prima door kijken". Nu, dát was even een tegenvaller... :oops: Die goedkope dingen waren waardeloos (waren ook geen "convex-spiegels"). Daarom tip: als je eenmaal convexe zelfdimmende buitenspiegels bent gewend, neem dan nooit maar dan ook nooit meer spiegels van een minder soort. Ik heb die goedkopere dingen ook direct eraf laten halen...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •