Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Middenarmsteun achteraf monteren

  1. #1

    Standaard Middenarmsteun achteraf monteren

    Gisteren even bij de Audidealer geweest. Ben toch wel gecharmeerd van een middenarmsteun.

    Heb bij Audiparts een prijs opgevraagd, af fabriek kost het ding 233 euri, maar ik verwacht dat als je hem later besteld dat het inclusief montage wel duurder zal zijn. Daarom wil ik hem er zelf inbouwen.

    Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? Het ding zit gemonteerd op de middenconsole. Iemand hier ervaring mee of tips?

    Bedankt,
    Menno
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  2. #2

    Standaard

    Ben ook eerst bij de dealer wezen vragen,en idd,225 orgineel,en 125 immitatie <echt waar,ik kon kiezen>.dit alles ex btw en montage.
    Heb toen op marktplaats geboden ,en voor 80 euro had ik er een van nog geen jaar oud!met middenconsole!
    Het is een kwestie van een paar schroeven en bouten aandraaien,10 minuten werk.
    Succes!!

  3. #3

    Standaard

    Is er achter de handrem een uitsparing (afdekplaatje) waar hij gemonteerd kan worden. De nieuwe filosofie is namelijk dat er geen afdekplaatjes meer mogen zitten, omdat mensen dan het idee krijgen dat ze wat missen (of anderen het idee kunnen krijgen dat je wat mist).

    Wanneer er al een bevestigingspunt voor de middensteun zit hoef je de asbak achter te verwijderen, dat plaatje, middenarmsteun erdoor en vastschroeven...
    Wanneer er nog geen middenarmsteunbevestiging zit, je ook het afdekgedeelte moeten uitbouwen zodat je deze bevestiging kan aanbrengen (zit zo te zien op dezelfde punten vast als de handrem).
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  4. #4
    gast
    Guest

    Standaard armsteun

    Origenele armsteun is wel heel mooi hoor, maar 223 euri!!. Ik heb onlangs een "universele armsteun" (van 8.95 euro) ingebouwd en dat bevalt al prima. Het is eigenlijk de bedoeling deze middensteun door meegeleverde lange steunen over de handrem heen op de bodem te laten steunen, maar dat lukt niet (te kort). Dus gewoon met 4 korte parkertjes vastgeschroefd -klaar. Leverbaar in nepwalnoot (fout) en gewoon zwart leatherlook (kan).
    auto? B4 1992 2.0 66kw sedan

  5. #5

    Standaard

    Bij 8e type zit geen los plaatje, die uit de middenconsole kan. Hier moet een gat gezaagd worden. en een beugel geplaatst worden onder middenconsole. Deze moet dus ook stukje losgehaald worden. Ik doe er ongeveer klein uurtje over om te monteren.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •