Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Veiligheidsgordel icm leder bestuurdersstoel: irritant, knetterend geluid

  1. #21
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.134
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Veiligheidsgordel icm leder bestuurdersstoel: irritant, knetterend geluid

    Lastig om daar wat aan te doen denk ik, buiten zo'n hoesje die je om de gordel kan doen.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #22
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Veiligheidsgordel icm leder bestuurdersstoel: irritant, knetterend geluid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Lastig om daar wat aan te doen denk ik, buiten zo'n hoesje die je om de gordel kan doen.
    Misschien dat dit een idee is. Imo ziet dat er beter uit dan een hoesje met een tasmanian devil erop
    http://www.feinecabrio.de/cms/front_...=&mylinkid=485

    Als je hier scrollt naar de foto van de bestuurdersstoel dan zie je dat Georg daar een heel listige houder/geleider heeft gemaakt. Nu weet ik alleen niet of die past op een A3 stoel (hartafstand pinnen). Maar dat kan ik voor je nameten (heb hetzelfde model in mijn garage staan , de kever dus...)

    Memminger zit in Z duitsland, zie verder de site. Ik weet dat ze deze dingen los verkochten. Dus dan zou je netjes in jouw kleur leer kunnen laten afwerken.

    edit; Gurthalter für Serien- und Recarositze, Leder bezogen je Paar 186,- Euro
    Is inderdaad duurder dan een hoesje....maar staat mooier. De gordel is dan ook mooi binnen handbereik. Overigen, doet je gordel het ook als je hem door de standaard geleiding van de stoel leidt?
    Laatst gewijzigd door Panoman; 29-01-11 om 13:07. Reden: prijsinfo toe gevoegd
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •