Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

  1. #1
    Marc S3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    Ik wil mijn originele S3 stuur overnieuw laten bekleden, ik heb verschillende auto bekleders gebeld en gemaild en heb prijsopgave's gekregen die lopen van 195 euro tot 416 euro!
    Nou vraag ik mezelf af of die van 195 euro een beunhaas is of dat die van 416 euro een eind naast de rails loopt.... Heeft iemand hier ervaring mee of misschien een goed adres voor mij?
    Laatst gewijzigd door Marc S3; 04-11-10 om 08:19.
    Don't step on the gas unless you really mean it!

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    195 euro vind ik aan de magere kant. Prijzen rond 400 euro zijn wel redelijk imo. Het is veel werk en het moet nauwkeurig gebeuren.
    Als je ooit besluit het te laten doen, dan zou ik als ik jou was een voorbeeld vragen aan de bekleder. Dan weet je waar je aan toe bent. Niet een maar meerdere voorbeelden. Zo voorkom je dat je voor verrassingen komt te staan.

    Kun je op eBay niet een origineel S3 stuur scoren voor rond de 600 E?

  3. #3
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    K heb ooit mijn R32 stuur met Alcantara laten bekleden bij CL Meier in Purmerend...kostte tussen de 250 en 300 euro en was goed te noemen.

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.857
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    Stuur bekleden is een klus waar blijkbaar geen enkele bekleder op zit te wachten, ik kreeg ook van die idiote bedragen gequote. Heb het destijds via via (weg is helaas afgesloten inmiddels) laten doen ergens in een van de Balkanlanden, voor 50 euro, met leer. Ziet er nog steeds fantastisch uit.
    Laatst gewijzigd door tom; 04-11-10 om 17:19.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    Marc S3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc RS4 Bekijk Berichten
    K heb ooit mijn R32 stuur met Alcantara laten bekleden bij CL Meier in Purmerend...kostte tussen de 250 en 300 euro en was goed te noemen.
    En dan is volgens die mannen alcantara nog duurder dan suede dus die 200 euro zou best eens iets kunnen zijn.
    Ik heb foto's van stoelen en deurpanelen gezien en kan alleen maar zeggen dat het er netjes uitziet....
    Don't step on the gas unless you really mean it!


  6. #6
    Marc S3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    195 euro vind ik aan de magere kant. Prijzen rond 400 euro zijn wel redelijk imo. Het is veel werk en het moet nauwkeurig gebeuren.
    Als je ooit besluit het te laten doen, dan zou ik als ik jou was een voorbeeld vragen aan de bekleder. Dan weet je waar je aan toe bent. Niet een maar meerdere voorbeelden. Zo voorkom je dat je voor verrassingen komt te staan.

    Kun je op eBay niet een origineel S3 stuur scoren voor rond de 600 E?

    Voor 565 euro en een beetje heb je een nieuwe bij de dealer, wel zonder aibag maar die kun je overzetten. Dus vandaar dat ik 416 eurootjes voor het bekleden in mijn ogen veel geld is.
    Don't step on the gas unless you really mean it!

  7. #7

    Standaard Re: Origineel S3 stuur bekleden met suede....

    Kijk eens op www.cardreams.com ik heb daar hele goede ervaring mee, perfecte kwaliteit ! en redelijke prijs

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •