Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: interieur A4 Avant

  1. #1

    Standaard interieur A4 Avant

    hallo forumers,

    nu ik morgen mijn andere wagen :-D krijg is het de hoogste tijd om serieus op zoek te gaan naar een leren interieur. er zit nu beige stof in en ik wil er beige leer in maken. kan ik nu het beste op zoek gaan naar een gebruikt interieur (wat met deze kleur niet meevalt trouwens) of kan ik het beste de stoelen en zijpanelen opnieuw laten bekleden? ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft (of heeft laten doen) maar ik wil wel met zekerheid weten of het ook een goede kwaliteit zal zijn als je het laat bekleden?

    grtz ro

  2. #2

    Standaard

    een gebruikt lederen interieur vinden zal in het creme niet eenvoudig zijn, en als, dan voor een stevige prijs...je zou eens bij auto-demontage bedrijven kunnen informeren net over de Duitse grens, daar zitten ook "hollanders" ivm de idealere overheids omstandigheden.

    Bij een goede bekleder krijg je zeker ook een goed produkt ter inzage door de keuze aan diverse kwaliteiten leder, nappa e.d. met of zonder gaatjes en de afwerking met eventueel een contrast "piping", de randen langs de stoelen, of 2 kleurig leder, of strak of met plooien, echt net zoals je het wil hebben. Voor een compleet interieur incl. deuren ben je ongeveer 2200 / 2700 eu kwijt

  3. #3

    Standaard

    kijk hier eens:http://cgi.ebay.de/Audi-A4-Avant-B5-...QQcmdZViewItem

    de duitse ebay staat er trouwens regelmatig vol van.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door styler_82
    Hallo,

    Jetzt nochmal der 2. Versuch, da tuner_69 meint, hier aus Spaß bieten zu müssen...
    Hehehe, die krijgt nog ff een veeg uit de pan

    Succes met je zoektocht verder!
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  5. #5
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ro, www.ttprojects.be hier maken ze je een interieur voor 1500 €. Ik heb hier eens navraag gedaan voor m'n A4 in twee kleuren, incluis zijkanten voor hogervernoemde prijs.
    Succes met je beslissing
    Groeten Jonny


  6. #6

    Standaard

    ok thanks, ik zal wel eens informeren naar de prijs bij tt. heb al bij verschillende bedrijven een prijsopgave gedaan maar nog niks terug.

    Ro

  7. #7

    Standaard

    ff mail gechecked,

    heb 2 prijsopgaves binnen: 1- van Excellent-Indycar voor 1495 ex
    2- van Cabarra BV voor 1630 ex
    bij Cabarra is het nappa kwaliteit en bij Excellent weet ik het niet.

    iemand ervaring met een van deze 2 bedrijven?

    gr Ro

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •