Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Stoel schuim vervangen of repareren

  1. #1

    Standaard Stoel schuim vervangen of repareren

    Hoi allemaal,

    Ik heb sinds vorige week een Audi A4 2.0tdi avant van 2009 gekocht.
    Nou merkte ik dat de bestuurderstoel(leder) het ruggedeelte eigenlijk instap zijwang zo goed als plat is.
    Het schuim van de zijwang is gescheurd.Je voelt het ijzer van de stoel.
    Is dit schuim te repareren??(lijmen)
    Ik weet dat er vervangbare schuim voor is.Is het goed zelf te doen of is het lastig.
    weet iemand hier een adres voor?Of wat ik het beste kan doen en hoe(stappenplan).
    Misschien een tel.nr.

    Mvgr.robert,

  2. #2

    Standaard Re: Stoel schuim vervangen of repareren

    Kan zelf... Maar da's een best werkje zonder ervaring. Als je de tijd en je ogen de kost geeft is het te doen.
    Ik zou niet gaan tobben met lijmen en schuimsnijden... gewoon nieuwe vulling halen bij de dealert..

    Maar he zeg! na krap 3 jaar een platte rugleuning? Damn, daar hebben mijn audi's 20 jaar over gedaan en dan nog wat het te redden? Issie van een Dikketje Dap of Dik Trom geweest ofzo?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #3
    ricardo964's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.619
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Stoel schuim vervangen of repareren

    Is goed zelf te doen, idd gewoon een nieuwe vulling halen, is niet heel duur.
    Gewoon de stoel helemaal demonteren en rustig de stof loshalen. Het is niet moeilijk maar ik zou er wel een halve dag voor uittrekken. Veel werk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •