Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 116

Onderwerp: Stuur coupe

  1. #1

    Standaard Stuur coupe

    Deze keer ben ik ZELF eens bezig geweest met mijn coupe.
    Jullie weten misschien wel dat ik een ander stuur in mijn coupe wil hebben.
    Nu is het zo dat Hessel nog 2 stuurtjes had hangen in de schuur.
    Toch eens passen en kijken hoe het staat.
    Dus mijn houten stuur eraf gehaald, en een abarth stuur er los opgezet, foto maken en dan het volgende stuur(een momo corse)

    En wilde dan een poll maken om te kijken wat jullie het moosite vonden.
    Dit gaat helaas niet lukken.
    Tuurlijk kan ik wel een poll maken, maar ik kan geen van beide sturen gebruiken omdat ik dan de naaf van het houten stuur moet gebruiken, en laten daar de gaten voor de inbusboutjes net anders zitten.
    Maar toch even wat foto's geschoten om toch het resultaat te kunnen bekijken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Caatje + V8 = PeeCaatje

  2. #2

    Standaard

    de Momo vind ik toch wel erg passen bij het karakter van de coup'e

  3. #3

    Standaard

    ik ben meer voor origi sturen, en zo'n boom in je auto vinnik ook niks. Dat laatste stuur lijkt trouwens nog een klein beetje op een uri20v stuur. Die eerste NIET doen... een abarth stuur in een duits merk... vloeken... doet geen recht aan audi, en doet zeker ook geen recht aan abarth
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vind beide sturen beter dan het dode bomen-extract. Maar de laatste is veel te klein (en beneemt je ook het zicht op de klokkenwinkel). Ik vind de eerste nog het beste, omdat het een bijzonder model is en je 'm niet overal tegenkomt. Formaat is ook prima.

    Ik ben ook voor originele sturen, maar het stuur van de type 89 is niet echt mooi en past niet echt in de Coupé.

    Zou zelf gaan sparen voor een S2-stuur.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Zou zelf gaan sparen voor een S2-stuur.
    Ja das ook eigenlijk de bedoeling, maar die worden nou ook weer niet met bosjes tegelijk aangeboden.
    Ik hoop nog steeds dat ferenc zijn stuur aan mij wil verkopen als hij er eenmaal uit gaat.
    Maar das nog ff afwachten.
    Maar een cabrio stuur vind ik ook wel heel erg mooi, of zo'n stuur als die Hessel er in heeft zitten.
    Caatje + V8 = PeeCaatje


  6. #6

    Standaard

    Oh ik vind de momo echt mooi.. alleen een klein stuurtje is onhandig.. de bovenste is ook mooi, de boom hoeft niet van mij

    Overigens vind ik het stuur van de type 89 niet mooi, maar wel heel fijn. Hijs heel stijf en heeft voor mij de goede hoeken om in te haken. Ford sturen (nieuwe tocus) zijn gewoon buigbaar.. bah :P (overigens roest de KA van de moeder van een vriend van me, uit 2001, al harder dan mijn Audi vond ik wel grappig )
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  7. #7

    Standaard

    audi roest natuurlijk niet!!!!! 8) doe mij dat momo stuur maar!!!!!
    Audi Coupé... mooier bestaat niet!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caatje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Zou zelf gaan sparen voor een S2-stuur.
    Ja das ook eigenlijk de bedoeling, maar die worden nou ook weer niet met bosjes tegelijk aangeboden.
    Ik hoop nog steeds dat ferenc zijn stuur aan mij wil verkopen als hij er eenmaal uit gaat.
    Maar das nog ff afwachten.
    Maar een cabrio stuur vind ik ook wel heel erg mooi, of zo'n stuur als die Hessel er in heeft zitten.
    wat ben ik toch blij met me'n

  10. #9

    Standaard

    ik heb een leuk stuurtje voor je te koop,alleen niet goedkoop,het is een origineel s2 stuur met s2 logo inclusief naaf voor 225,geloof me,de prijs is zo gek nog niet
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  11. #10

    Standaard

    Hout doet geloof ik een beetje au als je een ongeluk krijgt... :?
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  12. #11

    Standaard

    @coolkast: Dat stuurtje van jou, is dat een cabriostuur?
    Wel een hele mooie idd
    Caatje + V8 = PeeCaatje

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caatje
    @coolkast: Dat stuurtje van jou, is dat een cabriostuur?
    Wel een hele mooie idd
    ja, is idd het carbio stuur, moet zeggen dat hij al in mijn vorige B3 zat, dus volgens mij had ik vreselijk geluk!

  14. #13
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Cabrio-stuur is identiek aan het S2- en 100 S4-stuur, met uitzondering van het S2- of S4-logootje op de onderste spaak, wat bij de Cabrio dus ontbreekt.

    Prachtig stuur, pakt heerlijk vast.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb een echt S2 stuur MET logo
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  16. #15

    Standaard

    Voor een echte S2 prijs?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    van 75 euro incl naaf in goeie staat
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  18. #17

    Standaard

    jij bent een uitzondering,een maat van mij heeft een s2 tacho met autocheck en boordcomputer gekocht voor 100 euro,die jongen kwam er later achter dat ie veel te weinig had gevraagd,me nieuwe treser lichten kosten ook een pak geld,ik ben druk op zoek naar een setje carbon voor in me coupe.Ik had een set gevonden en was er al uit over de prijs(150 euro voor alles),komt ie erachter dat ze weg gaan voor gemiddeld 300 euro,dat feest kan ik uit me hoofd zetten,hij heeft het al verkocht aan een ander in duitsland.Die gek had ik ook kunnen zijn,maar iemand was me voor,s2 sturen vind je gewoon weinig,daarom zijn ze duur
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  19. #18
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.707
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    ander ff een nieuwe naaf kopen.
    kun je in afwachting van het sparen een momo stuur ge bruiken
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  20. #19

    Standaard

    hou deze advertentie even in de gaten!!! http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...967776962&rd=1
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  21. #20
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb 100 euro voor mijn S2 (S4-)stuur betaald. Lijkt me ook redelijk. Ze gaan inderdaad voor wat meer op eBay, maar 225... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •