Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: monteren bagagenet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard monteren bagagenet

    Hai, ik heb op ebay Duitsland een bagagenet gekocht voor mijn A4 avant uit 1997. Ik heb alleen geen idee hoe ik het ding nu moet monteren. Had er een beetje op gehoopt dat het zich vanzelf zou wijzen, maar dat lijkt niet echt het geval...

    Iemand tips? een handleiding?
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.

  2. #2
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    er zitten 4 (chromen) ogen, 2 links en 2 rechts, waar je het net, dat is voorzien van kunstuf carrabijn haakjes kunt vast haken.

    succes.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Bedankt voor je snelle recatie, maar ik denk niet dat dat het is. ik heb waarschijnlijk de verkeerde term gebruikt. Het gaat om een oprolbaar net dat op een of andere manier tussen de achterbank en het dak gemonteerd moet. (denk ik)
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.

  4. #4

    Standaard

    Normaal gezien zal je achteraan de achterbank twee sleuven zitten. Daar kan je de houder normaal gezien in schuiven. Boven aan de achterstijlen van de achterdeuren vind je 2 ogen waar je het uitgerolde net kan in vastklikken. Ik zal zien dat ik morgen hier een paar fototjes kan van maken.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  5. #5

    Standaard

    heb ik ook gedaan.
    Op de plek waar het net in het plafond moet, moeten links en rechts 2 Ogen gemonteerd worden, hier zit onder de bekleding een voorgeboord gat waar je hem in kan monteren. Moet je even voelen waar je hem ong. moet moneteren, je kan dan een gaatje voelen, daar moet je de bekleding wegsnijden dan kun je de ogen monteren (bij mij iig.) die twee ogen moet je ergens halen. (Coen donkers misschien) bij de Stealer kostten ze 80 euro of meer tevens moet er op de achterbank 2 alu sleuven gemonteerd worden waar je hem in kan schuiven.
    Je kan hem los in de ogen laten hangen, omdat het bagageafdekrol het hondenrek op zijn plaats houdt. Het verdiend alleen geen schoonheidsprijs.

    Succes ermee
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    poe, eergisteren gedaan. als iemand wil weten waar de gaten precies gemaakt moeten worden, moet ie maar even mailen. dan meet ik het op.

    het is namelijk wel een beetje een soort slapstick geworden.
    (audi-fans met een zwakke maag moeten maar niet verder lezen.)

    ik heb 1 gaatje op de verkeerde plek gemaakt. en toen de oogjes eenmaal gemonteerd waren, leek het of de stang aan het net veel te breed was. ik heb ten einde raad er maar een knie ingezet om het te buigen. toen pas kwam ik erachter dat de uiteinden van de stang konden inschuiven. de rest van de avond ben ik bezig geweest de stang weer zo recht mogelijk te maken...

    hij zit best goed nu. je ziet niets van het zweet en de tranen die ervoor nodig waren.
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    o, trouwens hartstikke bedankt nog.
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Tsja, soms duurt op antwoord wachten lang... :wink:


    Appie 8)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  10. #9

    Standaard



    Graag gedaan hoor!

    Heb je hem nu op de achterbank vastgemaakt, of heb je hem los hangen

    idd wat een slapstick
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    hij hangt.

    ik had even genoeg van het klussen. bovendien moet je daar waarschijnlijk ook weer een of ander klemmetje voor hebben. en dat heb ik niet besteld bij Coen Donkers. maar hij zit prima hoor. de zwaartekracht is in dezen een uitstekende vervanging van extra schroeven en dingen...
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 200 tekens.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •