Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Hoe kom ik achter mijn leerkleur?

  1. #1
    Jim_S's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2005
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Hoe kom ik achter mijn leerkleur?

    Op het moment rij ik in een A8 D2 met stoffen bekleding. Nu had ik onlangs de mogelijkheid om een lederen S8 Recaro interieur te bemachtigen. Er was wel wat werk aan, maar het leek me een prachtige upgrade, de stoelen zitten namelijk geweldig.

    Interieur gedemonteerd, netjes schoongemaakt en via de verkoper achteraf de leerkleur opgevraagd en via Colourlock een renovatiesetje besteld met o.a. plamuur gel en leder fresh. So far, so good.
    Begin deze week wilde ik een start maken met het plamuren en bijkleuren van het leer. Wat bleek; verkeerde kleur Gelijk daarna contact opgenomen met de verkoper van het interieur om nog achter de juiste kleur te komen, maar je raad het al, de auto was inmiddels vernietigd. Achteraf blijkt dat waarschijnlijk de kleur van de deurpanelen is doorgegeven en die hebben een afwijkende kleur.

    De vraag is nu hoe ik achter mijn leerkleur kom. Het is dus een Recaro interieur dat in een A8 D2 van 2002 zat. Het is middelgrijs en zeker niet beige. Kan me ook niet voorstellen dat er verschillende soorten grijs gekozen konden worden destijds.
    Hieronder een foto van het desbetreffende interieur. Ik had zelf bedacht om een originele folder van de A8 te bekijken online van dat jaar en op die manier de kleur te achterhalen, maar ik heb nog niks gevonden. Misschien is er hier iemand met hetzelfde interieur die even op de leveringssticker kan kijken?

    Het laatste redmiddel is een sample versturen naar Colourlock, denk dat ik dat sowieso ga doen, maar voor in de toekomst vind ik het ook wel handig mijn leerkleur te weten. Overigens kan ik mijn verkeerd bestelde kleur helaas niet ruilen (68k, Twist beige). Balen!

    Let wel: het leer is hier helemaal schoongemaakt. Oorspronkelijk was het veel bruiner/beiger, daarmee kan dus verwarring ontstaan (zo ook bij de verkoper).
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •