Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: '93 B4 2.6 V6 start niet meer

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    ... daarna in de kabelboom bij de scharnieren van de achterklep, en dan heb je wel beet denk ik...

    Appie 8)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    ... daarna in de kabelboom bij de scharnieren van de achterklep, en dan heb je wel beet denk ik...
    Niets te zien
    En dan nog...waarom alleen als ie gesloten is?? Die kableboom beweegt niet mee met de achterklep. Of kan het een schakelaar zijn....
    Hij doet het weer!

  3. #23

    Standaard

    ???

    Appie snapt het niet...

    Als je je kofferbak losdoet, loopt er toch zo'n rubber slang van het koetswerk naar de kofferklep?

    Daar zitten draden in, en deze gaan vaak stuk. Dit kun je alleen zien als je de slang loshaalt... Er kunnen ook twee zijn, aan elke kant een, dus daar ook ff naar kijken...

    Als je je klep opendoet (nee, niet die...), bewegen deze draden wel degelijk mee...

    Omdat je achteruitrijlampen in de kofferklep zitten, lopen de draden om deze aan te sturen hier dus ook door...


    Ook kun je, voordat je achteruit gaat rijden de kofferbak opendoen. Voor het zicht echter is dit niet handig, en bij regen en in het donker ronduit lastig...



    Appie 8)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    ???

    Appie snapt het niet...
    Ow die...ik dacht dat je in de kofferbak bedoelde, bij de stekker.
    Sorry voor de communicatie fout :wink:
    Hij doet het weer!

  5. #25

    Standaard

    Nevermind...


    Appie 8)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...


  6. #26

    Standaard

    Ok die kabel is dus 100% verteerd van binnen. Net even een stuk 7 aderig snoer gehaald wat ik ertussen ga zetten alleen....er zitten van die afsluiters in de kofferbak/kofferbakdeksel waar die kabel doorheen loopt. Die zijn net zo verrot als de kabel zelf en moeten dus ook vervangen worden.

    Iemand een hanige tip voor iets alternatiefs of kan ik beter naar den lokale audi dealer voor een setje orginele afsluiters?
    Hij doet het weer!

  7. #27

    Standaard

    Ik zou nieuwe halen, maar je kunt ook op de sloop kijken...

    Inspuiten met vaseline uit een spuitbus voorkomt deze ellende aardig, wat het rubber betreft.

    7-aderige kabel is een goede optie, anders kun je ook een flexibele soort luidsprekersnoer gebruiken.

    Nadeel is dat de kleurcode's op dat stukje ontbreken, voordeel is dat de isolatie veel flexibeler is, veel minder snel uitdroogt, en dus veel langer meegaat.

    Het beste kun je de draden op de kapotte plek doorknippen, een stuk ertussen solderen, afwerken met krimpkous en de zo ontstane verbindingen tussen het plaatwerk drukken.

    Kabelschoentjes raad ik af, omdat deze op den duur losrotten.


    Appie 8)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •