Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: zwarte ding naast de brandstofpomp

  1. #1

    Standaard zwarte ding naast de brandstofpomp

    Hey mensen,

    Ik heb een audi 90 2.3E met een brandstofpomp die lawaai maakt. Ik heb reeds een andere pomp geprobeerd maar die was 2 dagen stil en schreeuwd het nu ook weer uit. Ook heb ik de benzinedruk regelaar voor bij de injectie vernieuwd. Helpt ook niks. Net zoals het brandstof filter. Nu zit er alleen nog zo'n zwart doosje naast de pomp waar de brandstof doorheen gaat. Wat is de functie daarvan precies en kan het daaraan liggen?

    Grtz!!!

    Arno
    men concludeert dat "Hard work" en Knowledge" je kort bij de 100% kan brengen en "Attitude" je er brengt, maar het is de "Bullshit" en "Ass kissing" dat je over de top zal duwen.

  2. #2

    Standaard

    Drukaccumulator?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    2 opties,


    druk accumulator...

    brandstoffilter...



    succes!
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  4. #4

    Standaard

    het is de druk accumulator, want het filter heb ik reeds vervangen. Volgens mij haalt dat ding de schokken van de pomp uit de benzinestroom ( correct me if i'm wrong ) maar kan de pomp hierdoor dus lawaai gaan maken?

    Grtz!!

    Arno
    men concludeert dat "Hard work" en Knowledge" je kort bij de 100% kan brengen en "Attitude" je er brengt, maar het is de "Bullshit" en "Ass kissing" dat je over de top zal duwen.

  5. #5

    Standaard

    Dat kan heel goed, de drukaccumulator zorgt ervoor dat het brandstofsysteem onder de juiste druk staat, door benzine retour te laten stromen naar de tank...

    Als de drukaccumulator stuk is kan het zijn dat er teveel druk wordt opgeheven en dus teveel benzine wordt doorgelaten door de retourleiding naar de tank. De pomp heeft het dan niet zwaar genoeg en bouwt niet (te weinig) druk op draait "dol" en dat hoor je dan waarschijnlijk.


    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns


  6. #6

    Standaard

    Hartstikke bedankt voor je reactie Ga ik die vandaag gelijk vervangen.

    Grtz!!

    Arno
    men concludeert dat "Hard work" en Knowledge" je kort bij de 100% kan brengen en "Attitude" je er brengt, maar het is de "Bullshit" en "Ass kissing" dat je over de top zal duwen.

  7. #7
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    yup, leuke dingen die benzinedrukaccumulators, zijn al 3mnd op zoek naar zo'n ding voor de Quattro

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Het is ongelovelijk wat zo'n ding doet met het gedrag van je auto. Mijn pomp is weer nagenoeg stil en de auto rijdt stukker beter. Niet meer dat ligte gestoot van de motor bij constante snelheden enzo. En naar mijn gevoel trekt ie ook wat beter. Bedankt!!

    Grtz!!

    een blije Arno
    men concludeert dat "Hard work" en Knowledge" je kort bij de 100% kan brengen en "Attitude" je er brengt, maar het is de "Bullshit" en "Ass kissing" dat je over de top zal duwen.

  10. #9
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Dan zal ik hem bij mij ook eens gaan verwisselen, watn mijn pomp maakt weer geluid terwijl hij nog geen half jaar oud is.
    Wat kost zo'n ding btw, en waar heb je hem gehaald?
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  11. #10
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Dan zal ik hem bij mij ook eens gaan verwisselen, watn mijn pomp maakt weer geluid terwijl hij nog geen half jaar oud is.
    Wat kost zo'n ding btw, en waar heb je hem gehaald?
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  12. #11

    Standaard

    ik heb hem onder mijn oude quattro weggesloopt. Ik heb geen idee wat zo'n ding mag kosten.

    Grtz!!

    Arno
    men concludeert dat "Hard work" en Knowledge" je kort bij de 100% kan brengen en "Attitude" je er brengt, maar het is de "Bullshit" en "Ass kissing" dat je over de top zal duwen.

  13. #12

    Standaard

    Ze zijn erg duur bij mijn weten. Dus houd daar vast rekening mee.

    Mooi dat het is opgelost, had al het idee dat dat het wel bijna moest zijn.

    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Ze zijn erg duur bij mijn weten. Dus houd daar vast rekening mee.

    Richard.
    Eh, ja dat zijn ze normaal gesproken ook, dik boven de 100 euro, maar Hessel had er nu eentje voor ............................15 euro(een nieuwe)

    Was er nog eentje uit een restpartijtje bij CD
    Caatje + V8 = PeeCaatje

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •