Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 97

Onderwerp: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

  1. #1
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Ik zit met het probleem dat ik een systeemstoring krijg van mijn automaat van mijn S6 uit 2012 en ik momenteel op vakantie ben ik Frankrijk. Storing: systeemstorijg s-tronic: u kunt verder rijden. In mn tellerunit krijg ik een uitroepteken met een rondje er omheen, gekarteld, geel van kleur.

    Ik heb het idee dat ik de autonin de lage versnellingen al iets meer voelde schakelen. Alles werkt verder gewoon en heb al het vermogen beschikbaar. Morgen laat ik de auto afslepen naar Bordeaux maar hoop dat iemand al enig idee heeft wat het kanz zijn zodat ik niet opgelicht wordt door de dealer morgen. Ik ben nog maar 5 dagen op vakantie dus hoop ook dat ze het binnen die tijd kunnen maken.

    Iemand enig idee?

    Alvast bedankt
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  2. #2

    Standaard re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    @PaulK
    Kunnen meerdere dingen zijn, even uitlezen en je bent er vrij snel uit. Meekijken of een uitdraai vragen van het uitlezen dus als je 't niet vertrouwd. Ik gok op één van de drie:

    1) mechatronic defect. -> Vaak te herkennen aan foutcodes aangaande ventielen. Past het meest bij je 'voelen schakelen in lage versnellingen'.. Dit is een prijzig onderdeel en (bak)olieprijzen bij de dealer zijn gelijk aan goudprijzen. Wel relatief eenvoudig te vervangen. Achteraf moet je nog wel het een en 't ander aan de diagnosecomputer kalibreren (met bijbehorende kosten).

    2) sensormodule defect. -> Vaak te herkennen aan foutcode P179E sensormodule. Kosten van de module zijn te overzien, maar hij zit 'in' de versnellingsbak. Die moet dan dus worden uitgebouwd.

    3) gear actuator (software)probleem. -> Meestal foutcode P17E100, update doen en klaar.

    Een nieuwe mechatronic betekent vanzelfsprekend dat je weer standaard versnellingsbaksoftware krijgt: zonder de koppeldrukverhoging en verhoging van de koppelbegrenzing. Ik heb geen idee hoe je auto dan gaat rijden. Lijkt mij niet slim om 'm dan op z'n staart te trappen..
    Laatst gewijzigd door Nenna; 31-07-17 om 01:59.

  3. #3
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Heel erg bedankt voor deze info. Hopelijk wordt het optie 3.

    Bij optie 1 bedoel je dat de s-tronic aanpassing van JD engineering overschreven wordt?
    En is met dit defect nog 1000km naar huis te rijden aangezien de boordcomputer aangeeft dat ik gewoon verder kan rijden? Als de mechatronic bv toch al vervangen moet worden, of kan er meer schade ontstaan bij doorrijden?

    Ik lees op internet dat er bedrijven zijn die de mechatronic kunnen vervangen en dat je het oude onderdeel inruilt of adviseer je dit sowieso via de dealer te laten doen?

    Nogmaals bedankt en ik laat de uitkomst wel horen
    Laatst gewijzigd door PaulK; 31-07-17 om 08:20.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  4. #4
    jebege's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    743
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    grrr.. laten we hopen (kosten technisch) dat het een software bug probleem is

    laten uitlezen is altijd goed, als hieruit nu blijkt (storing code etc) dat je er toch "gewoon" nog mee kunt blijven rijden.
    dan zou je ook kunnen overwegen om het in NL op te laten lossen bij jouw vertrouwd bedrijf.

    vraagje:
    hoeveel km staat er nu ongeveer op de S6 klok ?
    Audi S6 2012Sedan C7/4G 4.0 TFSI V8 CoD Quattro 420pk/550nm ; Milltek Cat-back blacktips ; Estoril blauw kristal-metallic
    * Mazda CX-5, GT-M, 2 ltr, awd, automaat, 2015 zwart metalic, beige intieur...

  5. #5
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Hij staat nu op 106000km. Heb er al 16000 km mee gereden in 7 maanden en gekocht met 90000km
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1


  6. #6
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulK Bekijk Berichten
    Morgen laat ik de auto afslepen naar Bordeaux
    Je hebt een quattro, In je beste frans duidelijk maken dat ze een dolly er onderzetten of liever op een auto ambulance.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  7. #7
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.611
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulK Bekijk Berichten
    Storing: systeemstoring s-tronic: u kunt verder rijden. .....Morgen laat ik de auto afslepen naar Bordeaux
    Waarom dan niet op eigen kracht naar de dealer rijden?
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulK Bekijk Berichten
    Heel erg bedankt voor deze info. Hopelijk wordt het optie 3.
    Bij optie 1 bedoel je dat de s-tronic aanpassing van JD engineering overschreven wordt?
    En is met dit defect nog 1000km naar huis te rijden aangezien de boordcomputer aangeeft dat ik gewoon verder kan rijden? Als de mechatronic bv toch al vervangen moet worden, of kan er meer schade ontstaan bij doorrijden?
    Ik lees op internet dat er bedrijven zijn die de mechatronic kunnen vervangen en dat je het oude onderdeel inruilt of adviseer je dit sowieso via de dealer te laten doen?
    Nogmaals bedankt en ik laat de uitkomst wel horen
    Bij het vervangen van de mechatronic zal inderdaad de aanpassing van JD overschreven worden, maar dat kan ook zomaar gebeuren bij de andere opties.. Ligt er een beetje aan wat de dealer vandaag gaat doen. Zonder de koppeldrukverhoging en aanpassing van koppelbegrenzing denk ik dat de bak een slippende koppeling krijgt, en zal de bak misschien in de errors schieten als je flink gas geeft. Als ze dus iets aan de software doen, rustig rijden.

    Ik kan je natuurlijk geen garanties geven, maar als die 1000km veel snelwegkilometers zijn en je laat 'm lekker hoofdzakelijk in z'n 7. Moet het wel kunnen denk ik zo...
    Als er een dealer is die je vertrouwd (is schaars goed ) zou ik daar gewoon een offerte aanvragen en bijvoorbeeld een offerte van dsg-dokter ernaast leggen. Bij de dealer is de mechatronic ook gewoon een ruilonderdeel. Even laten uitlezen vandaag lijkt mij in ieder geval wel verstandig, dan weet je waar je aan toe bent.

  10. #9
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees B Bekijk Berichten
    Waarom dan niet op eigen kracht naar de dealer rijden?
    Dit toch op advies van audi assistance. Achteraf misschien net zogoed zelf die 60km kunnen rijden maarja niet gedaan. Auto staat nu bij de dealer in Bordeaux
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  11. #10
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Bij het vervangen van de mechatronic zal inderdaad de aanpassing van JD overschreven worden, maar dat kan ook zomaar gebeuren bij de andere opties.. Ligt er een beetje aan wat de dealer vandaag gaat doen. Zonder de koppeldrukverhoging en aanpassing van koppelbegrenzing denk ik dat de bak een slippende koppeling krijgt, en zal de bak misschien in de errors schieten als je flink gas geeft. Als ze dus iets aan de software doen, rustig rijden.

    Ik kan je natuurlijk geen garanties geven, maar als die 1000km veel snelwegkilometers zijn en je laat 'm lekker hoofdzakelijk in z'n 7. Moet het wel kunnen denk ik zo...
    Als er een dealer is die je vertrouwd (is schaars goed ) zou ik daar gewoon een offerte aanvragen en bijvoorbeeld een offerte van dsg-dokter ernaast leggen. Bij de dealer is de mechatronic ook gewoon een ruilonderdeel. Even laten uitlezen vandaag lijkt mij in ieder geval wel verstandig, dan weet je waar je aan toe bent.
    Tijdelijke diagnose is dat de sensor in de bak die de olietemp meet defect is en dat de rest allemaal in orde is. Morgen hoor ik meer en of ze het hier gaan maken of dat ik ermee naar huis moet/mag rijden. Ze waren hier een beetje vaag over ondat ze het ook nog hdden over mogelijk de sensor die de okie meet qua filtering maar dat is het nadeel van de taalbarriere in Frankrijk. (Ik spreek namelijk geen Frans) 😝

    Nogmaals bedankt voor alle adviezen, echt super
    Laatst gewijzigd door PaulK; 31-07-17 om 18:05.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  12. #11
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Het is definitief de sensor die de olie temp meet. Alleen nu is de dealer in Bordeaux van mening dat ik het moet laten maken voor ik terug rijd.
    Toen ik daar aankwam en na 1e diagnose zou ik met een defecte sensor naar huis mogen rijden. Nu twee offertes gehad, de eerste zou fout zijn na een paar vragen telefonisch.

    Men kan de auto volgende week woensdag klaar hebben (reparatie van 3 uur) en ik heb ze nu gemaild dat dit uiterlijk vrijdag moet zijn ivm retour naar Nederland. Boorcomputer zegt doorrijden mogelijk, dealer na 1e diagnose ook met tijdelijke bevindingen. Deze blijken te kloppen en dan mag ik er ineens niet meer mee rijden. Iemand hier advies.

    Ik ga zo ook even bellen met mn dealer in nederland want audi assistance kon mij niet adviseren.

    Alvast bedankt voor jullie advies.

    Groet
    Paul
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  13. #12

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    @PaulK
    Weet je om welke olie temperatuursensor het gaat, weet je de foutmelding? Staat er iets zinnigs daarover op je offerte? Er zijn twee soorten olie in je bak: de ATF-olie voor de koppeling, mechatronic en TCU (ECU maar dan voor de versnellingsbak). Die heeft meerdere temperatuursensoren (die checken elkaar voor de zekerheid). Juiste meting daar is wel wenselijk voor de correcte aansturing van de koeling ervan, te hoge temperaturen kunnen schade aan genoemde onderdelen veroorzaken. Daarnaast zit er nog olie in bij de tandwielen. En natuurlijk ook daar een olietemperatuursensor, maar volgens mij de is de temperatuurregeling daar wat minder spannend. Als je boordcomputer zegt dat je inderdaad mag doorrijden zou ik genieten van je laatste daagjes vakantie, thuis je auto laten nakijken en niet te wild rijden.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 02-08-17 om 13:34.

  14. #13
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Na het ophalen van de auto 60km van de dealer motorstoring en epc lampje aan. Bobine defect dus weer afgesleept. Gaat goed deze vakantie. Audi assistance flink lopen falen nadat ik ze gevraagd had dedealer in Bordeaux tebellen en een bovine te bestellen. Anderhalve dag geen actie van audi assistance waarna ik zelf actie heb ondernomen. Levertijd bobine 1 dag maar daardoor kan ik niet op tijd terug naar huis en moet ik 3 overnachctigen boeken. Omdat ik leenauto heb ekregen geen recht op verblijf, maar als men gewoon actie had ondernomen op tijd naar huis gekund. Gedurende de week erg slechte ervarinngen met het callcenter van audi assistance. Ik heb hen gevraagd de bobine te regelen ondat men oas de 9e aug tijd had voor de eerdere reparatie van de sensor versnellingsbak en ze hopelijk wat druk konden uitoefenen. Bobine wordt maandag gemaakt en dan vliegensvlug naar NL om woensdag beschikbaar te zijn voor werk.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  15. #14
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    @PaulK
    Weet je om welke olie temperatuursensor het gaat, weet je de foutmelding? Staat er iets zinnigs daarover op je offerte? Er zijn twee soorten olie in je bak: de ATF-olie voor de koppeling, mechatronic en TCU (ECU maar dan voor de versnellingsbak). Die heeft meerdere temperatuursensoren (die checken elkaar voor de zekerheid). Juiste meting daar is wel wenselijk voor de correcte aansturing van de koeling ervan, te hoge temperaturen kunnen schade aan genoemde onderdelen veroorzaken. Daarnaast zit er nog olie in bij de tandwielen. En natuurlijk ook daar een olietemperatuursensor, maar volgens mij de is de temperatuurregeling daar wat minder spannend. Als je boordcomputer zegt dat je inderdaad mag doorrijden zou ik genieten van je laatste daagjes vakantie, thuis je auto laten nakijken en niet te wild rijden.

    Heb de offerte naar mn dealer in nl gestuurd ter controle en kan er mee naar huis rijden. Is een sensor aan buitenkant bak.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  16. #15
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    pfff balen man. Kan je vakantie goed verstieren zo. Sterkte nog ff!
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  17. #16
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Damn zeg wat een ellende allemaal en dan ook nog eens in zuid Frankrijk allemaal. Hopelijk alles snel weer in orde.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  18. #17
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Ik heb nog enkele vragen nu mijn auto in Frankrijk staat en hoop dat sommigen mij verder kunnen helpen. Ik heb in 5-6 weken tijd namelijk zoveel problemen gehad met de auto terwijl de auto de eerste 7 maanden geen enkel probleem heeft gehad. De auto is eigenlijk wekelijks kapot gegaan nadat men bij Audi de motorsoftware en nodig onderdelen heeft vervangen onder een terugroepactie. Een week daarna had ik een lekke carterontluchter waardoor deze vervangen is en er het nodige is los gehaald. Kan het nog zijn dat er bepaalde zaken niet goed zijn terug gemonteerd na het repareren van de carterontluchter?

    Problemen die er nu zijn:

    1. Temperatuursenor versnellingbak - carteur -- onderdeelnr: 8T0919565
    Mijn dealer vond 3 uur werk nogal vele voor deze sonsor en viond het ook raar dat hiervoor 5 liter bakolie nodig was aangezien de sensor aan de buitenkant zit.

    2. Bobine op cilinder 3 defect. Dezelfde als een maand eerder. Iemand enig idee hoe dit kan?

    3. De stekker van de computer versnellingbak naar de rest van de auto had corrosie plekjes waardoor er mogelijk geen goede verbinding was. De Auto start dus helemaal niet. Men gaat deze stekker vervangen, maar moet verder onderzoeken hoe dit kan. Dit omdat het een waterdichte stekker is. Water moet dus van binnenuit komen volgends Franse dealer. Hij is bang voor lekke waterpomp waardoor er water via de bedrading die hoger ligt naar beneden is gelopen in de stekker. gehele bedrading moet dus volgens hen gecheckt worden. MAAR, mijn vraag is, wordt dit allemaal losgehaald bij reparatie carterontluchting en kan het zijn dat de stekker nat is geworden na reparatie bij de dealer. Dit ter controle voordat men van alles gaat uitbouwen in mijn motorruimte. Alle andere defecten hierboven en een eerdere defecte bobine zijn dus allemaal binnen 4 weken gebeurd na reparatie van mijn carter. Toeval denken jullie of kan het allemaal met elkaar te maken hebben. De stekken en corrosie zijn nog het vreemdste en zit tegen het blok aan waardoor ik twijfels heb of het niet met elkaar te maken heeft.

    Ik hoop dat iemand enig advies heeft. Bedankt.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    98
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Zet de audi op transport naar Nederland. Er zijn voldoende transport bedrijven die dat voor je kunnen organiseren. Kost maximaal 10 werkdagen.
    Vervolgens kun je in NL de audi laten repareren waar en door wie je wilt.

  20. #19
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Ik ga morgen eens bellen wat dat gaat kosten. Tot nu toe bedragen van 3-4000 euro gehoord ondat ze 2euro de km rekenen.
    En audi is bezig hiermee en we gaan hier mogelijk samen uitkomen qua kosten. Even afwachten. Bandaag bevestigd gekregen dat niet mijn dealer maar Audi NL mn tickets betaald ondat dit telefonisch is toegezegd en opgenomen is. Mijn dealer is nog niet van mening dat ik recht op Audi assistance heb en maar heeft wel zijn best gedaan dat ik krijg wat mij telefonisch is beloofd.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  21. #20
    MvdV75's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    48
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Systeemstoring automaat S6 C7 (op vakantie in FR)

    Ik zou zelf een autoambulance huren en de Audi zelf op gaan pikken. Dat scheelt nogal iets
    Audi A5 8T 1.8 Tfsi 177 pk Adrenalin Sport Competition Plus (2017)
    Audi A4 B8 1.8 Tfsi 170 pk S Edition Competition Plus (2015)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •