Hallo Mensen,

Graag zou ik jullie willen vragen om dit even te lezen!

Ik heb een Audi A3 TDI uit 1999 en deze ging opeens in de Noodloop bij exact 120 km per uur, uiteraard gestopt en deze uitgelezen met zo'n klein kastje van aliexpress, waar
je alleen de foutcodes kunt lezen en wissen en meer niet, deze foutcode rolde eruit :.

17958/01 Boost Pressure Controle


Mezelf verder ingelezen op internet en hierbij word veel vermeld van de zogenaamd Drukomvormer N75 magneetventiel, na dat gelezen te hebben heb ik deze vervangen.
Helaas geen resultaat verschil nog steeds bij de 120 in de noodloop. Overigens rijd deze nog steeds even goed tot de 120. Geen rare geluiden , een mooie fluit van de turbo, trekt goed op en geen pluimpje uit de laat. Ik ben bang dat als ik naar een dealer ga hiervoor de hoofdprijs betaal en hun direct graag een nieuwe turbo leveren, en twijfel ik erg of het uberhaupt een kapotte of slechte turbo kan zijn als deze gewoon goed door accelereert naar de 120.


Ik ben zoek naar iemand die hem uit kan lezen en me meer kan vertellen hier over of iemand die dit tijdens het rijden kan met een laptop tegen vergoeding uiteraard.


Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen graag omgeving Zuid-Holland.



Groeten Beau