Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Olielekkage S6 V10 2008

  1. #1

    Standaard Olielekkage S6 V10 2008

    Sinds een maand of drie ben ik de bezitter van een audi s6 uit 2008, nu heeft de auto een beurtje gehad en is er geconstateerd dat er olie in de bougie gaten lekt en ook aan de buiten kant treed er olie lekkage op.Nu werd mij verteld dat de hele motor uitgebouwd moet worden om dit te verhelpen,weet iemand of dit ook zo is en wat de eventuele kosten hiervan zijn.Gr Sanny.( die zo blij was met de auto maar nu iets minder)

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Olielekkage S6 V10 2008

    Heb je wat meer info ? wie heeft dat geconstateerd, een dealer, een universele garage, een kennis ? Wat lekt er, welke pakkingen ?

    En degene die dit constateerd zal je dan toch ook een kosteprijs geven.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3

    Standaard

    Het mankement en de lekkage zijn bij Coen Donkers geconstateerd er werd door de des betreffende monteur gezegd dat er een nieuwe motor in moet mede omdat het zoveel werk is en er na reparatie geen garantie kan worden gegeven dat de pakkingen niet weer lekken,de klepdekselpakkingen zijn al vervangen maar de lekkage blijft,naar het schijnt zitten er in de koppakking ook afsluitingen die de olie naar de bougiegaten tegenhouden.Verder loopt de motor als een zonnetje,(nadat eerst de tien bobines zijn vervangen)

    Hoeveel werk is het om deze motor uit te bouwen?
    Laatst gewijzigd door tom; 21-01-18 om 15:27.

  4. #4
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Olielekkage S6 V10 2008

    Heb je dan geen prijs indicatie van CD gekregen ? Ik denk dat je daar toch wel aan het juiste adres bent voor dit soort serieuse ingrepen.
    Motor demontage is al heel snel aan de orde met de “S” blokken, voor een distributie wissen van bijv. een S4 B6 moet ook het blok er al geheel uit.

    En waar komt de auto vandaan als ik vragen mag ? Heb je geen garantie ?
    Het lijkt me geen pretje om dit te moeten constateren na de aankoop.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •