Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Oil catch can S5 4.2, ervaringen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Oil catch can S5 4.2, ervaringen?

    Goeiedag allemaal!

    Heeft er iemand ervaring met een oil catch can en zo ja welk merk etc?

    Ik wil er 1 monteren in mijn s5 4.8 v8 ivm de vervuiling van het blok...alle kleine beetjes helpen denk ik zo...

  2. #2
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Oil catch can S5 4.2, ervaringen?

    ik zat er laatst ook eens naar te kijken, maar vond alleen informatie op de US Audi forums (waar een V8 een heel stuk 'normaler'is)

    wat ik er van lees is het vooral voor een TSI en TFSI een mogelijke verbetering vwb vervuiling van het inlaattraject.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Oil catch can S5 4.2, ervaringen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelNL Bekijk Berichten
    ik zat er laatst ook eens naar te kijken, maar vond alleen informatie op de US Audi forums (waar een V8 een heel stuk 'normaler'is)

    wat ik er van lees is het vooral voor een TSI en TFSI een mogelijke verbetering vwb vervuiling van het inlaattraject.
    Ja ik kon er hier ook al erg weinig over vinden...ik moet eigenlijk iemand vinden met ervaring in het plaatseb van die dingen....als het weinig helpt ga ik er ook geen een plaatsen natuurlijk... hoop op een reactie van iemand hier.

  4. #4
    MarcelNL
    Guest

    Standaard Re: Oil catch can S5 4.2, ervaringen?

    wat ik er op het US forum over las is er daar ook niet heel veel ervaring mee (als in resultaten) en daar rijden meer V8s dan hier neem ik aan...zal een lastige blijven, puur theoretisch zou je verwachten dat viezigheid beter niet terug je motor in moet....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •