Beste allemaal,

Ik heb een audi S5 V8 4.2 bouwjaar 2007 en heb het diverse keren naar de garage gebracht, maar tot nu toe geen oplossing gevonden.

Tijdens het rijden, valt kracht van de motor helemaal weg. Gas geven werkt niet tot ik de koppeling indruk zonder te schakelen en weer los los laat. Dit blijft die doen om de 5 tot 10 minuten, wat erg vervelend is tijdens het rijden. Ik dacht dat het aan de remlichtschakelaar lag, die ik heb laten vervangen, maar krijg nog steeds foutcode van remlichtschakelaar. Ik weet niet of het aan de bedrading kan liggen.

Na weken zo gereden te hebben ( in de hoop dat het van zelf op zou lossen , merkte ik dat na het starten van de auto, trillingen bij zijn gekomen alsof de auto heen en weer wordt geschudt na het uitlezen van de auto komen de volgende foutcodes naar voren. Er is mij verteld om Bobines te vervangen, wat de meeste problemen zou moeten oplossen, maar ik dacht ik check het hier even om zeker te zijn.

01057 : Voorkatalysator cilinderrij 1 werking te gering

06480 : aanpassingssief/sporadische koelluchtventilator V7

05489: linkermagneetklep motorophanging
N1 44 kortsluiting met plus

05495: actief/statische rechtermagneetklep motorophanging N1 45 Onderbreking

05715 : aanpassingsief/ sporadische storingsgeheugen van abs regelapparaat afvragen

01393 : actief/statische remlichtschakelaar onaannemelijk signaal

00775 : actief/ statische Cil 7 : Cilinderoverslag herkend

00776 : actief/ statische Cil 8 : Cilinderoverslag herkend

00770 : actief/ statische Cil 2 : Cilinderoverslag herkend

00769 : actief/ statische Cil 1 : Cilinderoverslag herkend

00768: actief /statisch cilinderoverslag herkend

00257 :aanpassingssief/ sporadische luchtmassameter G70 onaannemelijk signaal

08569 : aanpassingssief /sporadische Cilinderrij 2, brandstofberekeningssysteem, te arm vanaf stationair toerental

00036 : statische cilinderrij 2 nikkenaslaatverstelling uitlaat, voorgeschreven waarde niet bereikt

00470 : aanpassingsief/sporadische VW-concern databus ‘comfort’ in 1 kabel functie open stroomkring

00384: actief/statische optische databus - open stroomkring

Verder brand bijna elk lichtje. Motorlampje die nu ook knippert , epc, cruisecontroll die niet meer werkt, etc