Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: verstuivers 110pk in 90pk

  1. #1

    Standaard verstuivers 110pk in 90pk

    wie weet of het mogelijk is om 110pk (afn) verstuivers te monteren in een 90pk (agr) motor....? is dit te doen of levert het te weinig verschil op ten opzichte van de 90 pk verstuivers... heb namelijk gelezen dat er mensen zijn die 110pk verstuivers monteren in een 90pk en dat deze dan gaat als de brandweer....

  2. #2

    Standaard

    Bij mijn weten iis dat idd mogelijk. Het zal idd een verschil opleveren. Of dit verschil echt zo groot is als beweerd wordt, durf ik me niet over uit te spreken.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  3. #3

    Standaard

    Het lijkt me dat de 110pk verstuivers niets meer doen dan meer/mooier brandstof inspuiten (correct me if I'm wrong) als in dieper het gas intrappen. Wat zeker veranderd zal waarschijnlijk je brandstofverbruik zijn en een beetje meer trekkracht.

    Misschien kan Pedro hier meer over vertellen?
    Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Audi

  4. #4
    GKJPS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    580
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Het kan, maar de afstemming is dan niet meer goed, je krijgt een zuipschuit.
    Echter met een op "maat"gemaakte chip kun je wel weer enigzins in de rit komen.

    Wil je sneller, laat den gewoon een goede chip plaatsen en je komt op ca. 115pk uit.

    De 110pk spuiters kosten ook veel en je gaat veel extremer tunen, lijkt me niet bevordelijk voor de levensduur. (gaten in zuigers enz.)

    Voor meer info op tdi gebied verwijs ik je naar: www.tdiclub.nl

    Gerard

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •