Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: MTM tuning update

Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2021
      Kudos
      0
      Auto
      Audi S5

Standaard MTM tuning update

Beste Audi liefhebbers,

Ik ben de trotse eigenaar van een Audi S5 Cabrio uit 2009. Ik zou graag het een en ander willen aanpassen aan mijn motor. Op het internet kwam ik de volgende fotos tegen .$_59.jpgs5-cabrio-supercharg-6_1600x0w.jpg
      Weet iemand of dit een limited edition is of dat ik dit zo kan bestellen? Of volstaat een update met het bestellen van de cantronic units. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
      Ik ben een leek met tuning maar wat extra PKs zijn altijd welkom.

Standaard Re: MTM tuning update

Welkom, kijk ff op de site van JD Engineering, de beste VAG tuner van NL

http://www.jdengineering.nl/3-0-tfsi-272-290-300-333pk/

Peeet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      A5 Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6/2013 - Daytona Grey - Black Optiek - 19'' Titanium Rotors -> Retrofits Topic A5
      ex A4-B8 2009 A4-B7 2005 A4-B6 2001 A4-B5 1996 80-B3 1988 VCDS regio zld Retrofits ex A4-B8-Topic

Waarom neem je geen contact op met MTM? Heeft weinig zin om dat hier te vragen...
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2021
      Kudos
      0
      Auto
      Audi S5

Bedankt voor de reacties. Helaas, krijg ik via MTM geen reactie. Daarom hoopte ik dat er iemand op het forum bekend was van deze uitvoering van de audi S5 cabrio.

Dat is geen uitvoering, dat is een pakket wat MTM verkoopt. Wellicht is er een Nederlandse dealer van MTM die je kunt benaderen.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten