Update: weinig exacte progressie te melden, behalve dat het project nog altijd actief is. In juli/augustus gaat de coupe geschorst worden en krijgt-ie z'n donor. In die tijd wordt ook de exacte lengte van de aandrijfassen opgemeten, en zal ik ze gaan bestellen. De uitlaat wordt dan ook op maat gemaakt, zal een custom downpipe + kat worden (2,5"), en daarna op de af-fabriek locatie overgaan naar een standaard after market Coupé 2,5" systeem.

Intussen zijn de startmotor en de aircopomp (allebei van de sloop) ook bezorgd, dus kunnen we echt exact gaan plaatsen.

Ik heb contact met een kabelboomjongen, maar die reageert al sinds januari vrijwel niet, dus dat moet maar op een andere manier. Is er hier iemand die kan vertellen wat er écht nodig is om een AGU aan de praat te krijgen (standalone met z'n eigen immo-vrije ECU)? Een kabelboom strippen/aanpassen lukt me wel, moet alleen even weten wat er exact in moet zitten, en wat niet.

Zodra de motor standalone gedraaid heeft kunnen we zien wat er aan vertaling moet plaatsvinden naar Hyundai elektra (snelheidssignaal, ABS computer, dat soort dingen).

Dus:
1. Wie kan helpen met een kabelboom op maat maken (lees: strippen)? OBD zou fijn zijn voor datalogging, desnoods op z'n eigen poort naast de Coupé poort.
2. Weet iemand een adres om de ECU immo vrij te krijgen zonder OBD poort? Met OBD kon ik via VAGCOMMANDER m'n B6 2.5TDI immovrij maken, maar hier is natuurlijk geen OBD meer beschikbaar.

Hopelijk binnenkort ook nog wat foto's!