Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    35
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

    .....
    Topic mag verwijderd worden, auto staat bij garage. bedankt voor de reacties!
    Laatst gewijzigd door Audisport01; 22-07-23 om 12:25.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

    Wat kwam eruit aan foutcodes toen je de auto liet uitlezen?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    35
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

    Ik heb hem nog niet uit laten lezen, dat lijkt me een hele goede!
    Weet jij zo welke OBD stekker oid ik zou kunnen aanschaffen om het zelf uit te lezen? (wil uiteindelijk toch ook zelf het een en ander aanpassen), en anders zal ik via de Audi dealer binnenkort eens kijken.

    Bvd

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

    Zoek iemand met VCDS in je buurt, zie het VAG-COM subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

    Als je ook een ratel hoort dan zou ik asap naar een garage gaan. Had onlangs ook dat de motor (1.8 tfsi) afsloeg en onregelmatig liep. Bleek een gebroken kettingspanner te zijn.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    35
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: 1.8TFSI start maar loopt apart/onregelmatig en valt uit (bij koude motor)

    .....
    Laatst gewijzigd door Audisport01; 22-07-23 om 12:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •